۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
کد خبر: 742545

«آرمان رمضانی» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه فصل دیگر این تیم را همراهی نخواهد کرد.

جدایی رمضانی از پرسپولیس قطعی شد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست نتوانست از نظر فنی به پرسپولیس کمک و انتظارات را برآورده کند. از همین رو از مدت‌ها پیش بحث جدایی این بازیکن از پرسپولیس مطرح بود اما هیچ وقت به صورت رسمی این مسئله تایید نشد.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که با توجه به اینکه جذب شهریار مغانلو تقریبا قطعی شده و مهدی ترابی به پرسپولیس پیوسته است و محرومیت آل‌کثیر هم تا یک ماه دیگر تمام می‌شود، جدایی آرمان رمضانی از جمع سرخپوشان قطعی است.

با توجه به این که رمضانی چند هفته گذشته را هم به علت مشکوک بودن به ابتلا به کرونا از دست داد و در تمرینات پرسپولیس حضور فعالی نداشت کادر فنی این تیم حالا دیگر روی بازیکن حساب نمی‌کند.

تا پیش از اینکه رمضانی از پرسپولیس جدا شود این تیم فقط می‌توانست یک سهمیه بزرگسال جذب کند اما با جدایی رمضانی پرسپولیسی‌ها می‌توانند دو سهمیه بزرگسال جذب کنند تا مشکلی برای خرید شهریار مغانلو و یک مدافع در میان نباشد.

به احتمال فراوان از بین علی نعمتی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و علیرضا آرتا یک مدافع به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه می شود که شانس نعمتی و فرجی از ابراهیمی و آرتا بیشتر است.

به احتمال فراوان رمضانی راهی نساجی یا مس رفسنجان خواهد شد. تا کنون سعید حسین پور و آریا برزگر از پرسپولیس جدا شده و به ماشین سازی تبریز پیوسته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.