رئیس جمهور با اشاره به انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به خراسان، گفت: این یک تحول تاریخی بسیار بزرگ است که توسط شرکت‌های معدنی در حال انجام است.

انتقال آب به خراسان یک تحول تاریخی است

به گزارش قدس آنلاین، حسن روحانی در مراسم آغاز بهره‌برداری پارکینگ و پایانه زیرسطحی آزادی مشهد که در قالب بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به افتتاح این پروژه، اظهار کرد: اجرای این پروژه اقدامی ارزشمند است و بهره‌برداری از آن را به مردم بسیار خوب مشهد و استان خراسان رضوی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: به کمک وزارت صمت کار بزرگی برای استان‌های شرقی از جمله استان خراسان رضوی در حال نهایی شدن است و آن پروژه آبرسانی از خلیج فارس و دریای عمان به استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی است. همچنین آبرسانی به استان سیستان و بلوچستان از مسیر دیگری در حال اجرا است. این یک تحول تاریخی بسیار بزرگ است که توسط شرکت‌های معدنی در حال انجام است.

روحانی تصریح کرد: با برگزاری چندین جلسه کارهای محیط زیستی این پروژه نیز نهایی شده است.

وی با بیان این‌که «مسئله آب یک اقدام راهبردی در این دولت است»، اضافه کرد: تاکنون در این دولت بیش ۵۰  سد را افتتاح کردیم به طوری که کمتر از هر دو ماه یک سد مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.