۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 742629

باشگاه پرسپولیس با پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر امکان باز شدن پنجره بین المللی نقل و انتقالاتی را فراهم کرد.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

قدس آنلاین: ساعتی پیش بدهی ۵۰۷ هزار و ۵۰۰ یورویی پرسپولیس به ماریو بودیمیر در حساب این بازیکن کروات نشست تا فیفا این پرونده پرماجرا را مختومه اعلام کند و حالا نزدیکان باشگاه پرسپولیس تائید کرده‌اند که پنجره بین المللی نقل و انتقالاتی این تیم باز شده است.

پنجره نقل و  انتقالات پرسپولیس از زمان صدور حکم ماریو بودیمیر در دادگاه عالی ورزش بسته شده بود و همین موضوع نگرانی هایی را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود اما حالا این مسئله حل شده و از این نظر مشکلی برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید نخواهد بود.

داوود رادیک وکیل ماریو بودیمیر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این موضوع اظهار کرد: پنجره نقل‌انتقالات پرسپولیس باز شده است.

اما مسئله اصلی این است که پرسپولیس به خاطر شکایت چند بازیکن خود از سوی فدراسیون فوتبال با مشکل ثبت قرارداد مواجه شده و حالا پس از ماریو بودیمیر، باید مطالبات شایان مصلح، شاهین عباسیان، سوشا مکانی و ابوالفضل درویش وند را هم پرداخت کند.

همچنین آی تی سی خرید جدید پرسپولیس یعنی مهدی ترابی نیز صادر نشده و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد اما به هر حال بحران ۵۰۰ هزار یورویی قرمزها با ماریو بودیمیر به سرانجام رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.