معاون توسعه و منابع استانداری خراسان ‌رضوی گفت: جهت اشتغال باید به سوی فضای فناورانه و شرکتهای دانش بنیان برده شود و از ظرفیت فضای مجازی برای اشتغال بویژه برای بانوان استفاده شود.

 جهت اشتغال باید به سوی فضای نوآورانه باشد

به گزارش قدس آنلاین،  کوکب موسوی کاخکی در نشست هم اندیشی بانوان شورای شهرهای استان خراسان رضوی افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده در مدیریت بانوان، کمبود تجربیات است، مدیریت کمتر در اختیار بانوان بوده ‌است.
وی ادامه داد: البته با تجربیات اندک بانوان در حوزه مدیریتی نیز می‌توان موانع را رفع کرد.

معاون استاندار خراسان ‌رضوی گفت: در شوراهای شهر و روستا نیز برنامه ریزی دقیق و عملیاتی مغفول مانده و شوراها پس از مدتی فعالیت دچار روزمرگی می‌شوند.
وی افزود: داشتن برنامه عملیاتی توسعه برای شهر و روستا لازم است و این برنامه‌ریزی باید با هم افزایی انجام شود.
موسوی ادامه داد: شوراها در حوزه تدوین برنامه عملیاتی باید ورود کنند و در استانداری نیز با همه امکانات در این حوزه آماده همکاری هستیم.
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: این نشست با هدف بررسی مشکلات بانوان در شهرها و بایدها و نبایدهای حضور بانوان در شوراهای اسلامی شهرها برپا شده است.
شهناز رمارم افزود: در نشست امروز ۲۴ بانوی فعال در شوراهای شهر استان دعوت شده‌ بودند که فقط ۱۲ نفر آنان حضور یافتند و باید این عدم حضور بانوان و مشکلات موجود در این خصوص آسیب‌شناسی شود.
وی ادامه داد: تلاش می‌شود از طریق برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی علاوه بر آسیب‌شناسی مشکلات، از تجربیات بانوان در حوزه‌های مختلف مدیریتی استفاده شود.

تعداد اعضای شوراهای اسلامی استان هشت هزار و ١٠٠ نفر است که ١٩١ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.