چهارمین کنگره بین‌المللی التهاب سیستم عصبی با حضور محققان پیشکسوت در حوزه علوم اعصاب از دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی شناخته شده جهان روز پنجشنبه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به صورت مجازی برگزار شد.

کنگره بین‌المللی التهاب سیستم عصبی در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین،  دانشمندان برجسته دنیا در حوزه علوم اعصاب از کشور آلمان شامل پروفسور "علی گرجی، کلینگهوس، والتراشتوما و هینزویندل"  از شرکت کنندگان و سخنرانان کلیدی این کنگره ۲ روزه هستند.
دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین المللی التهاب سیستم عصبی به خبرنگار ایرنا گفت: آشنایی با آخرین یافته‌ های بالینی در درمان بیماری های مرتبط با التهاب سیستم عصبی و آشنایی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در این زمینه از اهداف برگزاری این رویداد بزرگ بین المللی است.
دکتر سجاد سحاب نگاه افزود: این کنگره تاکنون در سه دوره و به صورت بین المللی با حضور متخصصان و دانشمندان ایرانی و خارجی در شهر مشهد برگزار شده است.
وی ادامه داد: چهارمین دوره این کنگره بین المللی از امروز به صورت مجازی با شرکت افرون بر ۵۰۰ نفر از متخصصان و اندیشمندان داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی این کنگره گفت: این رویداد علمی فرصتی برای تبادل نظر میان محققان در زمینه علوم پایه و کلینیک برای شناخت و درمان التهاب سیستم عصبی با روش های نوین و شناسایی نیازهای تحقیقاتی و اولویت بندی آنها را برای اندیشمندان داخلی و خارجی فراهم خواهد کرد.
چهارمین کنگره بین المللی التهاب سیستم عصبی روز جمعه ۱۵ اسفند به کار خود پایان می دهد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.