تهیه کننده سریال «جلال۲» گفت: فصل دو و سه به زمان جنگ و بعد از جنگ می پردازد و بحث خانواده، تحصیلات و مسائل اجتماعی در آن پررنگ است.

فصل‌های بعدی سریال «جلال» هم ساخته می‌شود

قدس آنلاین: «علیرضا جلالی» تهیه کننده سریال «جلال۲» در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره ادامه تولید این سریال گفت: تا فصل دو و سه قرار است این سریال را ادامه دهیم و متن ها باید توسط آقای نجفی به نگارش درآید.

وی درباره زمان روایت شده در فصل های آتی این سریال نیز بیان داشت: فصل دو و سه به زمان جنگ و بعد از جنگ می پردازد و بحث خانواده، تحصیلات و مسائل اجتماعی در آن پررنگ است. همچنین در ادامه به دوره فعلی و زمان حاضر برمی گردد و در فصل های بعدی تمرکزمان روی مسائل اجتماعی است.

جلالی درباره انتخاب بازیگر نقش شخصیت «آیت اله قاضی طباطبایی» در این سریال نیز بیان داشت: آقای علیرضا مهران از لحاظ چهره به شخصیت آیت اله قاضی نزدیک بود و بازیگر خوب و بی حاشیه‌ای است و از طرفی برایمان مهم بود که وجه مردمی و دوست داشتنی شخصیت آیت اله قاضی را نشان دهیم به همین خاطر آقای مهران را انتخاب کردیم. 

وی ادامه داد: شاید بسیاری از مخاطبان از دیدن سکانس‌های شکنجه ناراحت شوند اما اینها مسائلی است که در آن برهه از زمان وجود داشته است. اما ما برای تلطیف کردن فضای شکنجه در زندان لحظه‌های عاشقانه‌ای بین حلال و راضیه ایجاد کردیم و شبکه یک نیز خیلی با ما همکاری کرد، مخصوصاً مدیر پخش و آقای الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه و از همین جا از این دوستان تشکر می کنم.

به گزارش فارس، سریال «جلال ۲» این شب ها به کارگردانی حسن نجفی و بازی عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخار زاده، رضا آبی پاک و .. از شبکه یک سیما پخش می شود.

قصه فصل دو سریال جلال در ادامه فصل قبلی است و از سال ۱۳۳۸ شروع می شود تا زمان انقلاب و بعد از آن و جنگ بین ایران و عراق ادامه دارد.

در این فصل به زندگی شهید سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی (اولین شهید محراب انقلاب اسلامی) که از مبارزان شیعه در دوران پهلوی بود و در سال ۵۸ شهید شد پرداختیم. همچنین ترور شهید میر اسدالله مدنی دهخوارقانی (دومین شهید محراب انقلاب اسلامی) نماینده دوره اول مجلس خبرگان و امام جمعه تبریز که در سال ۶۰ به شهادت رسید نیز به تصویر کشیده شده است.

همچنین رخدادهای اجتماعی و روزهای انقلاب اسلامی در سال‌های منتهی به بهمن ۵۶ در آذربایجان شرقی از قصه های اصلی این سریال است. همچنین این سریال اقتباسی از رمان معروف «بینوایان» نیز داشت که در این زمینه می توان به زندگی جلال و رویارویی اش با زن و مرد میانسالی اشاره کرد که از خطای او چشم پوشی کردند و او را بخشیدند.

قصه فصل اول سریال «جلال» که در ۱۵ قسمت توسط امیرحسین ثروتمند به نگارش درآمد، از سال ۱۳۳۸ تا سال ۱۳۵۶ در تبریز را به تصویر می کشید و قیام مردم آذربایجان شرقی را در این سال ها روایت می کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.