۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 742705

رئیس جمهور ضمن پذیرش استعفای مرتضی بانک، حمید رضا مومنی را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

رئیس جمهور استعفای مرتضی بانک را پذیرفت

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ضمن پذیرش استعفای مرتضی بانک، حمید رضا مومنی را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

رئیس جمهور در پاسخ نامه درخواست مرتضی بانک در خصوص استعفا از سمت مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی نوشت: با پذیرش پایان یافتن فعالیت شما به دلیل بازنشستگی و مجوز مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ادامه کار تا یافتن فرد مناسب برای تصدی این مسوولیت، از زحمات بی شائبه جناب عالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی می کنم و برایتان آرزوی توفیق دارم.

روحانی همچنین در حکمی حمید رضا مومنی را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حمید رضا مومنی

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسالت می نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.