امام جمعه بردسکن گفت: مردم از همین حالا که بحث کاندیداهای مختلف مطرح است، بابررسی فرد شایسته را انتخاب کنند و با چشم وگوش بسته رای ندهند.

مردم با چشم وگوش بسته رای ندهند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن، ضمن گرامیداشت هفته درختکاری، اظهار کرد:  همه وظیفه داریم با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای شهر وروستا قرار داریم، افراد را رصد و با تحقیق و بررسی رای دهیم.

امام جمعه بردسکن با اشاره به تکنیک‌های دشمن گفت: بعضا افرادی هستند که با سخنان خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و باید با ظرافت نسبت به شناسایی این‌گونه افرادی که احتمالا  خود را برای کاندیداتوری هم مطرح می‌کنند، اقدام کنیم.

وی بیان کرد: سخنرانی به صورت مطالبه‌ای یکی از حربه‌های دشمنان است که  ذکاوت مردم  می‌تواند  خنثی‌کننده هرگونه تحرکات دشمن در عرصه‌های مختلف باشد.

امینی افزود: امروز روز ناامیدی نیست که بخواهیم مردم را  این‌گونه فریب دهیم  بلکه باید با انرژی لازم مردم را  امید دهیم و در پازل دشمن حرکت نکنیم.

خطیب جمعه بردسکن، هفته احسان ونیکوکاری و هفته درختکاری را  مورد اشاره  قرارداد و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم  دربحث کمک به همنوعان خود دریغ نداشته باشیم وبا کاشت نهالی در محدوده زندگی ومحل کار، شادابی وطروات زندگی را به یکدیگر تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.