معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تمام تمهیدات برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آستانه تحویل سال ۱۴۰۰ در حرم مطهر و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر اندیشیده شده است.

تمهیداتی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حرم مطهر در آستانه تحویل سال ۱۴۰۰

به گزارش قدس آنلاین، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی معاون استاندار خراسان رضوی از سیستم حمل‌ونقل ریلی و راه‌آهن خراسان رضوی بازدید کرد.

محمدصادق براتی در حاشیه این بازدید در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده نوروزی سال ۱۴۰۰ در خراسان رضوی اظهار کرد: مجموعه اجرایی در ستاد خدمات سفر استان متناسب با شرایط ناشی از بیماری کرونا و مطابق مصوبات ستاد مدیریت کرونا، پیش بینی‌های لازم را در خصوص پذیرش مسافرین و زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به عمل خواهند آورد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اینکه مشهد مقدس در آستانه سال نو خواستگاه مسافرین داخلی و خارجی است، لازم  است در ستاد ملی کرونا مصوبات ویژه‌ای برای نوروز ۱۴۰۰ تدوین شود که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آستانه تحویل سال ۱۴۰۰ در حرم مطهر و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر اندیشیده شده است و امید است مجاورین و زائران با رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی نقش موثری در کاهش و ریشه کن شدن این بیماری منحوس داشته باشند و شاهد روزی باشیم که مشهد مقدس مملو از زائرین و عاشقان امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام باشد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.