۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
کد خبر: 742764

هیات فوتبال شهرسیرجان از باشگاه مس رفسنجان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی هیأت فوتبال سیرجان: کار ادمین بود

قدس آنلاین: پس از اینکه صفحه رسمی هیات فوتبال شهر سیرجان اقدام به انتشار مطلبی در مورد رقم قرار داد مهدی کیانی در تیم مس رفسنجان کرد، مجموعه مس رفسنجان نسبت به این مساله معترض شد. به طوریکه محمد ربیعی سرمربی این تیم نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر را در سیرجان تحریم کرد و علی علیزاده معاون فنی باشگاه نیز در گفت‌وگو با فارس این اقدام را شیطنت قبل از دربی کرمان دانست.

به همین خاطر هیات فوتبال سیرجان، با انتشار متنی به دلجویی از رقیب هم استانی پرداخت و عذرخواهی رسمی خودش را اعلام کرد.

در متن منتشره توسط روابط عمومی هیات فوتبال سیرجان آمده است: هیات فوتبال سیرجان از همان ابتدا معیارهای ارزشمند و مهمی برای خود تعیین کرده‌ و همکاران ما کوشش زیادی به کار می‌برند که با دقت این معیارها را رعایت کنند و به همین دلیل چنین اشتباهاتی در این هیات بسیار اندک است. بنابراین وقتی که به رغم همه تلاش‌ها اشتباهی رخ می‌دهد باید صریح و بدون اما و اگر عذر خواهی نمود.

در ادامه عنوان شده است: هیات فوتبال پیوسته بر آن بوده که سازمانی باشد در راستای اهداف و سیاست‌های فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان کرمان برای توسعه فوتبال شهر  و در جریان رقابت‌های لیگ رسالت اصل بی طرفی را رعایت نماید اما با کمال تأسف در صفحه رسمی هیات فوتبال سیرجان خبری حاشیه ساز توسط ادمین در خصوص قرارداد یکی از بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان منتشر شد که بلافاصله از این صفحه حذف گردید. لذا بر اساس رعایت اصول اخلاقی بدینوسیله هیات فوتبال سیرجان از کلیه عوامل باشگاه محترم مس رفسنجان بواسطه این اتفاق رسما عذرخواهی می‌نماید.

این در حالی است که معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: مبلغ قرارداد کیانی کذب و دروغ است اما خیلی از تیم‌ها بیشتر از این پول را می‌دهند.

علیزاده: رقم قرارداد کیانی کذب است/ به خاطر ووریا در اینستاگرام به من فحاشی می‌کنند

علی علیزاده گفت: شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد که به نظرم از باشگاه گل گهر هم نیست اما واقعا ناراحت‌کننده است. ما تا به حال به قرارداد هیچ تیمی ورود نکرده‌ایم. کار زشتی است که بگویند این طور در باشگاه شما قرارداد بسته شده، ما هم‌استانی هستیم و همدیگر را دوست داریم. از قدیم الایام با سیرجانی‌ها خیلی دوست بودیم و دوست خواهیم ماند.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص این که پیش از بازی رفت دو تیم نیز حاشیه‌هایی به خاطر میزبانی از گل گهر و اقامت این تیم در شهر رفسنجان به وجود آمد، گفت: ما نمی‌خواهیم به این اتفاقات دامن بزنیم. در اول فصل مهمان نوازی کردیم و تیم خودمان را به کرمان بردیم و هتل شهر رفسنجان را به گل‌گهر تقدیم کردیم. چون گل‌گهر را از خودمان می‌دانیم. این کار برایمان سخت بود و نتیجه را هم واگذار کردیم اما مهمان نوازی را از دست ندادیم با این حال متأسفانه شیطنت‌هایی می‌شود که درست نیست و به ورزش استان کرمان لطمه می‌زند.

علیزاده در خصوص این که گفته می‌شود رقم قرارداد مهدی کیانی 10.5 میلیارد تومان برای یک فصل و نیم است اظهار داشت: خیلی از تیم‌ها بیشتر از این مبلغ را می‌دهند، نه این که ما چنین پولی داده باشیم. نه، این مبلغ کذب و دروغ است و ما اصلاً چنین پولی نداده‌ایم اما اگر تیم‌های دیگر را ببینید؛ آنها واقعا قرارداد نجومی می‌بندند بعد به تیم ما گیر می‌دهند!

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص عقد قرارداد با مهدی کیانی تصریح کرد: من یک هفته به خاطر قرارداد کیانی در تهران بودم. او به تبریز رفت و دو سه روز هم به خاطر آنها صبر کرد اما به توافق نرسید. قرار بود طلب قبلی او را بدهند که ندادند و او هم گفت نمی‌مانم و برمی‌گردم. الان چند نفر مثل کیانی در این سن می‌توانند در سطح حرفه‌ای فوتبال ایران بازی کنند؟ بیشتر فوتبالیست‌ها در این سن به دنبال زندگی خودشان می‌روند. این حقیقت است و باید حقیقت را گفت هرچند که بعضی اوقات گفتن حقیقت تلخ است. به عنوان مثال در دایرکت من فحاشی زیادی می‌شود که چرا گفتی قرارداد ووریا غفوری 14 میلیارد است؟!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.