رییس اتحادیه آجیل فروشان مشهد اظهار کرد : هم اکنون شرایط فروش آجیل و تقاضا و مراجعه مردم نسبتا خوب است اما بازهم نمی‌تواند خسارات وارد شده از سال گذشته را جبران کند.

بازار آجیل خوب است اما باز هم خسارت‌های سال گذشته را جبران نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا ارزانی ممقانی در رابطه با وضعیت بازار آجیل در آستانه ایام عید اظهار کرد: شرایط حاکم در بازار امسال نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است. سال گذشته چون قرنطینه بسیار شدیدتر بود و مردم بیشتر از اکنون رعایت میکردند، بازار ما نیز به شدت ضربه خورد،   اما از شب چله سال جاری بازار راه افتاده و مراجعه مردم به بازار آجیل فروشی افزایش پیدا کرده و از همین الان هم از جانب مردم سفارشات ثبت شده زیادی داشتیم و از هم جانب نهادها و ارگان‌ها و وضعیت بازار نسبتا خوب است.

وی افزود : نزدیک شدن به ایام نوروز و برگزاری طرح‌های فروش فوق‌العاده هرچند که در بهبود وضعیت بازار ما تاثیر خوبی داشت اما به هیچ به وجه نمی‌تواند خسارات وارد شده از سال قبل را جبران کند.

رییس اتحادیه آجیل فروشان مشهد در خصوص وضعیت واردات آجیل در کشور گفت: در گذشته واردات آجیل بسیار زیاد انجام می‌شد اما جدیدا وارداتی صورت نمی‌گیرد. ما همچنین محصولاتی مثل پسته، تخم ژاپنی و آلو را به سایر استان‌ها ارسال می‌کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.