۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 742804

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری هشت دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار سرخابی‌های پایتخت به مصاف تیم‌های جنوبی خواهند رفت و سپاهان اصفهان با تیم آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد تا به این شکل جدال مدعیان در صدر دنبال شود.

دوئل جنوبی‌ها با مرکز نشینان

سرخ‌ها مقابل برزیلی‌های زخمی

در یکی از بازی‌های حساس این هفته شاگردان گل محمدی باید به مصاف نفت آبادان بروند، دیداری که قاعدتاً برای نفتی‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. شاگردان پور موسوی که در هفته‌های اخیر با کسب نتایج دور از انتظار به کلی از چرخه مدعیان لیگ خارج شدند حالا می خواهند با عبور از پرسپولیس دوباره به کورس برگردند اما در آن سوی میدان شاگردان گل محمدی هم برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول در تلاش‌اند با اضافه شدن مهدی ترابی مهاجم پیشین خود حالا با قدرت بیشتری به میدان بروند و بدون دردسر سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کنند. ملاقات سپاهان با آلومینیوم نیز از بازی‌های حساس این هفته است، اراکی‌ها که پس از جدایی رسول خطیبی هنوز نتوانسته‌اند سرمربی خود را معرفی کنند، امروز باید به مصاف تیم پر مهره سپاهان بروند، نویدکیا که فاصله خود را با صدر جدول بسیار اندک می‌بیند، امیدوار است با برتری در این دیدار بتواند اختلاف با پرسپولیس را از بین ببرد.

استقلال فرهاد

جدال مجیدی و نکونام همیشه دیدنی و پر حاشیه بوده اما این بار با همه دوئل‌های قبلی کاملاً متفاوت است، این نخستین بازی استقلال در دوره جدید مربیگری مجیدی است به همین دلیل وی در تلاش است با جبران شکست دور رفت شروعی قدرتمندانه داشته باشد، از آن طرف نکونام نیز به شدت به دنبال پیروزی برابر استقلال است چون خوب می داند در صورت پیروزی به جمع سه تیم بالای جدول خواهد رسید و این بازی ۶ امتیازی برای او و شاگردانش بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

پیکان در برزخ شهرخودرو

مهدی رحمتی حالا امیدوار است با واگذاری تیمش به مجموعه هیئت فوتبال بتواند ناکامی‌های اخیر خود را جبران کند و بازیکنانش با انگیزه بیشتری به مصاف پیکان بروند تا شکست خود در بازی رفت را جبران کنند، به احتمال زیاد پس از این بازی امین قاسمی‌نژاد برای همیشه با مشهدی‌ها خداحافظی خواهد کرد تا همزمان با بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال با پیراهن این تیم به میدان برود.

سایر دیدارها

ملاقات تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران نیز دارای حساسیت‌های فراوانی خواهد بود، اگر در این بازی مجید جلالی بازهم ناکام بماند، بعید نیست او به دومین مربی اخراجی این فصل نساجی قائمشهر تبدیل شود. ملاقات قلعه نویی و محمد ربیعی در سیرجان هم بدون تردید جذابیت‌های فراوانی خواهد داشت. چنانچه گل گهر در این بازی نیز ناکام لقب گیرد سناریو تغییر در کادر فنی این باشگاه کلید می خورد، تا محمد ربیعی در دومین هفته از دور برگشت زمینه برکناری یک مربی دیگر لیگ برتر را فراهم کند. بازی ذوب آهن و ماشین سازی و سایپا با نفت مسجد سلیمان نیز از دیدارهای دیگر این هفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.