مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان‌رضوی گفت: امسال ۱۶ هزار پرونده مهریه در استان تشکیل شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته ‌است.

۱۶ هزار پرونده مهریه امسال در خراسان ‌رضوی تشکیل شده ‌است

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن بهادر افزود: در مجموع امسال تا کنون ۲۰ هزار و ۲۱۷ پرونده اجرایی در استان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.۷ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: پرونده‌های مرتبط با چک بلامحل هزار و ۷۶۹ مورد و سایر اجرائیه‌ها نیز ۲ هزار و ۴۴۸ پرونده است همچنین طی این مدت حدود ۲۶ هزار و ۹۰۲ پرونده مختومه شده ‌است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان‌رضوی گفت: امسال تا کنون بیش از ۱۳ هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال از مطالبات معوقه بانک‌ها توسط شعب اجرای اسناد رسمی استان وصول شده که از این میزان ۶ هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال آن سهم بانک‌های دولتی و ۶ هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال دیگر سهم بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی است.

بهادر افزود: از ابتدای امسال ۶۹۰ مزایده با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مشابه سال گذشته در راستای وصول مطالبات بستانکاران در دوایر اجرای خراسان رضوی برگزار شد که شهرستان مشهد با برگزاری ۳۹۱ مزایده و رشد ۶۰ درصدی بیشترین میزان مزایده استان را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۱۳ هزار و ۳۲ نفر از بدهکاران بانکی، مهریه، چک و سایر اسناد تعهدی ممنوع الخروج شده و ۱۳ هزار و ۶۰۴ نفر نیز رفع ممنوعیت شدند از اتباع خارجی نیز ۹ نفر ممنوع الخروج شدند و ممنوع الخروجی ۱۰ نفر نیز برداشته شد. 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.