سیدمجتبی علوی‌مقدم" طی مراسمی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار معرفی و از خدمات احمد برادران فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.

فرماندار جدید سبزوار در خراسان رضوی معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این مراسم، سبزوار را یکی از کانونهای نخبه‌پرور در این استان و سطح کشور توصیف و بیان کرد: بزرگان دینی، ادبی و اجتماعی خطه سبزوار در تاریخ این مرز و  بوم می‌درخشند و اهالی آن مردمانی عدالتخواه، مبارز و سربه‌دار بوده‌اند که در دوران انقلاب اسلامی نیز همواره افتحارآفرینی کرده‌اند. 

محمدعلی نبی‌پور افزود: وظیفه مسوولان و مدیران کشور در شرایطی که مردم در برابر تحریم و مشکلات اقتصادی مقاومت می‌کنند دشوارتر است لذا نباید لحظه‌ای در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها حتی کمترین کوتاهی صورت گیرد.

وی همچنین به اولویتهای کاری دولت اشاره و بیان کرد: حراست از سلامت مردم، مقابله با شیوع ویروس کرونا و بهبود وضعیت معیشت از مهمتریت اولویتهای کار دولت هستند. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برای مقابله با ویروس کرونا راهی جز تغییر سبک و سیاق زندگی وجود ندارد. باید مدل کارهای فرهنگی، برنامه ها و ارتباط با دیگران تغییر یابد و همچنین نباید عادی‌انگاری در پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا دوباره شکل گیرد.

وی بهبود معیشت مردم را از دیگر اولویتهای مهم دولت ذکر و بیان کرد: مردم بر اثر تحریم و وضعیت ناشی از بحران کرونا در مضیقه بیشتری قرار گرفته‌اند. برای نمونه ۶۲ درصد اقتصاد خراسان رضوی بر حوزه خدمات استوار است چنانکه سفر سالانه ۳۰ میلیون زائر و گردشگر به این استان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا دچار خلل شده و به مشاغل خدماتی آسیب وارد کرده لذا باید این مشاغل با حفظ پروتکل‌های بهداشتی دوباره رونق گیرند. 

نبی‌پور گفت: با وجود فراوانی کالاهای اساسی، شایسته نیست برای دریافت برخی اقلام صف ایجاد شود و در این زمینه باید با سوءاستفاده کنندگان برخورد جدی صورت گیرد. 

سیدمجتبی علوی‌مقدم که پیش از این سمت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی را بر عهده داشت به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار  معرفی و از تلاشها و خدمات احمد برادران فرماندار پیشین این شهرستان و حسین شاد که شش ماه سرپرستی همین فرمانداری را بر عهده داشت قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.