۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 742894

دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صنعت نفت ترمز پرسپولیس را کشید

قدس آنلاین: در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار شاهد بازی پایاپایی بودیم و بیش‌تر بازی در میانه زمین در جریان بود با این حال روی یکی دو فرصت پرسپولیسی‌ها می‌توانستند دروازه صنعت نفت آبادان را با خطر روبه‌رو کنند که هوشیاری مدافعان زرد پوش اجازه نداد فرصتی خلق بشود.

در دقیقه ۲۱، حکیم نثاری با توپگیری در میانه میدان و ارسال پشت مدافعان پرسپولیس برای طالب ریکانی، فرصت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد و ضربه این بازیکن از لک عبور کرد اما پشت سر او سید جلال حسینی اجازه نداد توپ به گل تبدیل شود.

در دقیقه ۲۶، زرد پوشان آبادانی با حرکتی از سمت چپ فرصت خوبی را ایجاد کردند اما پاس در عرض مهاجم صنعت نفت را مهدی شیری دفع کرد و این فرصت از دست رفت.

بازی در نیمه دوم نیز با اشتباهات مکرر بازیکنان دو تیم و بیشتر در مرکز زمین دنبال می‌شد. البته اگر احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس فرصت‌های گلزنی را در دقایق ۶۵، ۷۶، ۷۹ و ۸۹ یکی بعد از دیگری از دست نمی‌داد، پرسپولیس می‌توانست به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند که همه این فرصت ها با هوشیاری مدافعان تیم آبادانی از دست رفت. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.