۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: 742908

لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران در دیدار با علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب پیام رئیس جمهوری روسیه در پاسخ به پیام مقام معظم رهبری که توسط قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شده بود را تقدیم کرد.

پیام پوتین به رهبر انقلاب دریافت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،  لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران در دیدار با علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب، پیام رئیس جمهور روسیه در پاسخ به پیام مقام معظم رهبری که توسط قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شده بود را تقدیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • VAHID ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    همه قبول دارن که جناب ایت ا…رئیسی بهترین ، شایسته ترین و اصلح ترین فرد برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است. اما آیا نیمه خالی لیوان را هم دیده ایم؟ اگر به واسطه تبلیغات هیجانی جریان غربگرا چه مثبت و به احتمال خیلی زیاد منفی ….!!!همچون سال ۸۸،۹۲ و ۹۶ موجی شدید در لحظات آخر مانده به انتخابات و در هماهنگی با دشمن و برخی از مغرضان و مفسدان اقتصادی که هدفشان بیرون کشیدن آیت ا…رئیسی از قوه قضاییه و نفوذی های موجود در جریان اصولگرا که هدفشان تخریب این جریان ارزشی و اصالت آن است تا شرایط موجود در جریان اصلاحات را برای جریان اصولگرا رقم بزنند و دوباره همان اتفاق سال ۹۶ تکرار شود و آیت ا… رئیسی علیرغم شایستگی و صلاحیت و اصلح بودن نتواند رای حداکثر مردمی را کسب نماید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا رسانه های معاند همچون بی بی سی و شبکه سلطنت طلب -من و تو- در بوغ و کرنا نمی کنند که منصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی در قوه قضاییه از دید اکثریت مردم شایستگی حضور در راس قوه مجریه را نداشته پس چطور به ریاست قوه قضاییه منصوب گردیده است؟!!!