رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس پیگیر باز شدن پنجره است و احتمال دارد در این هفته چنین اتفاقی بیفتد.

 پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس احتمالاً همین هفته باز خواهد شد

قدس آنلاین: فریبرز محمودزاده درباره زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به بازه زمانی نیم‌فصل زمستانی چهار هفته نقل و انتقالات داریم که این تاریخ از ۲ اسفند شروع و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد. در این زمان باشگاه‌ها می‌توانند نسبت به جذب بازیکن تا سقف شش نفر اقدام کنند. 

وی افزود: البته برای جذب این نفرات باید سایر موارد نقل و انتقالاتی مانند داشتن جای خالی و ممنوعیت قرارداد بستن یک بازیکن با سه باشگاه و بازی برای دو تیم در طول یک فصل رعایت شده باشد. با لحاظ این موارد آئین‌نامه‌ای هر باشگاه می‌تواند شش بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کند. 

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ادامه داد: سهمیه لیگ برتری فقط در بازه نقل و انتقالات تابستانی معنی دارد و این سهمیه در نیم فصل مدنظر نیست. به همین دلیل باشگاههایی که با فسخ دو طرفه و اقاله بازیکن را از باشگاه مبدا دریافت کرده و به لیست خود اضافه می‌کنند.

محمودزاده افزود: به همین دلیل اگر باشگاه‌ها در هفته‌های جاری نسبت به عملکرد بازیکن مشکل داشته و بازیکن هم با آنها برای جدایی توافق کرده می‌توانند با فسخ دو طرفه این بازیکن را از لیست خود حذف کرده و بازیکن جدیدی را جذب کنند و آن هم یک شرط دارد و آن بالاتر نرفتن از سقف جذب ۶ بازیکن است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام باید در بازه زمانی ۲ تا ۲۸ اسفند اتفاق بیفتد. یعنی تا قبل از ۲۸ اسفند که زمان پایان نقل و انتقالات است، باشگاه‌ها می‌توانند با فسخ دوطرفه، بازیکن تحت قرارداد خود را از فهرست‌شان حذف کرده و بازیکن جدیدی جذب کنند. 

محمودزاده درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس و آیا اینکه فدراسیون فوتبال نسبت به تمام باشگاه‌های بدهکار این سخت‌گیری را انجام می‌دهد، توضیح داد: این مبحث حقوقی است و با توجه به آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی و وضعیت برخی باشگاه‌ها سالهاست بدهی‌های باقی‌مانده داخلی و خارجی دارند. در این میان باشگاه تراکتور تبریز با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش با ارائه تضمین‌های لازم به کمیته وضعیت این پنجره را باز کرد. 

وی در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی افزود: کمیته وضعیت و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یک موضوعی را همیشه رعایت می‌کنند. در کنار باشگاه هستیم و با آنها تعامل داریم، اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم مشکلاتی دارند و آن هم پرونده‌های متعدد مالی است. پرونده‌هایی که مطالبه اشخاص حقیقی و حقوقی است.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ خاطرنشان کرد:‌ باشگاه پرسپولیس با پیگیری‌های انجام شده پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت بدهی خود به طلبکار خارجی پنجره نقل و انقالات بین‌المللی‌اش را باز کرد و ATC مهدی ترابی هم صادر شد اما این باشگاه در بخش داخلی هم مشکلاتی دارد که در جریان هستم با پیگیری‌های انجام گرفته احتمال دارد در هفته جاری مشکل خود را حل کند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.