همدان - استاندار همدان با بیان اینکه تعطیلی بازار همدان به علت شیوع ویروس کرونا شایعه است، گفت: گروه‌های شغلی مختلف فعالیت‌ خود را ادامه می دهند و تعطیلی بازار مطرح نیست.

تعطیلی بازار همدان شایعه است

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی استانداری استان همدان، سید سعید شاهرخی در ستاد مقابله با کرونا با تاکید براینکه همدان در یک هفته گذشته تغییری در رنگ بندی نداشته و در حال حاضر فامنین در وضعیت آبی و مابقی شهرستان های استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند، گفت: کسبه و صاحبان صنوف و مشاغل و شهروندان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته توجه داشته باشند چرا که در صورت تغییر رنگ بندی به صورت اتوماتیک محدودیت های پیش بینی شده بازمی گردد.

شاهرخی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال با توجه به افزایش مراجعه مردم به بازار برای خرید نوروزی و افزایش سفر به علت در پیش بودن تعطیلات، باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خصوص فاصله گذاری مورد تاکید باشد، گفت: روند رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همدان نزولی است و رعایت شیوه نامه ها به ۷۰ درصد رسیده در حالی که تداوم این روند با گسترش کرونا و ایجاد مشکلات در بخش های مختلف همراه است.

وی از برنامه ریزی های انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا سخن گفت و بیان کرد: با توجه به مسافر پذیر بودن همدان غار علیصدر تا آخر ماه رمضان یعنی پایان اردیبهشت تعطیل خواهد بود که این موضوع باید به متولیان این مجموعه به منظور برنامه ریزی ابلاغ شود.

استاندار همدان گفت: نوروز امسال همدان به طور حتم یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای مسافران است بنابراین کمیته امنیتی و اجتماعی باید به صورت ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی و تشدید نظارت ها را مورد توجه قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.