به همت قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) ۵۱ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهر نشتیفان خواف اهدا شد.

اهدای ۵۱ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان خواف

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) در این مراسم گفت: فلسفه خلقت و فلسفه عبودیت چیزی جز رسیدن به آرامش نیست و پایه اصلی آرامش برای بشریت ازدواج است، ازدواجی که تاکیدات زیادی از طرف همه بزرگان دین به ویژه پیامبر اکرم(ص) به کررات سفارش شده و امروز این توفیق نصیب شما عزیزان شده است.
سردار مرتضوی بیان کرد: یکی از نشانه های خدمت به جوانان کشورمان حل کردن موضوع ازدواج است، موضوع ازدواج یکی از مسائل مهمه مورد نیاز جوانان کشور است که هر چند بعضا متاسفانه در فراز و نشیب های کاذب و پوشالی دچار بعضی از مشکلات شده اند.
وی افزود: امروز احیای این سنت حسنه نبی مکرم اسلام اگر بدرستی برگزار شود نه تنها که همه سایه های شوم، نکبت و زشت را که بر این سنت حسنه سایه افکنده از بین می برد بلکه همه زیبایی ها، نشاط، شادی و آرامش را بدنبال دارد.
سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب این است که هر چه را که در توان دارید در جهت رونق، ترویج و فرهنگ سازی برای ازدواج ساده، سالم و آسان و همراه با ارزش های این سنت حسنه در جامعه اسلامی جاری و ساری کنید و لذا بر همه مسوولان فرض است که آنچه را که در توان دارند در این جهت بکارگیرند.

گفتنی است این اقلام ساخت ایران  و شامل فرش، یخچال، گاز، بخاری، جاروبرقی و دیگر مایحتاج اولیه زندگی است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.