کتاب «فرصت زیبای زیارت» از سری آثار جدید فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه زائران و مجاوران منتشر شد.

کتاب «فرصت زیبای زیارت» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، کتاب فرصت زیبای زیارت مجموعه ای است ارزشمند از معارف ناب در حوزه زیارت که با قلم حجت الاسلام والمسلمین محمد باقرپور امینی به نگارش در آمده و در اختیار زائران این امام همام قرار گرفته است.

نویسنده این اثر تلاش کرده است پاسخگوی پرسش های زائران مشتاقی که در پی درک بهتر و عمیق تر زیارت هستند باشد تا زمینه را برای غنیمت دانستن بیش از پیش لحظه‌های طلایی زیارت ایجاد کند.

این کتاب در ۱۰ فصل شامل حکمت‌های زیارت، پیشگامان زیارت، دفاع از زیارت، پاداش زیارت، اماکن زیارت، زمان های زیارت، راه و رسم زیارت، متون زیارت و نمازهای زیارت است که در شمارگان ۱۰ هزار نسخه انتشار یافته است.

همچنین در پایان این کتاب مسابقه فرهنگی تحت عنوان فرصت زیبای زیارت طراحی شده که مهلت شرکت در آن یک ماه پس از دریافت کتاب است.

علاقمندان می توانند با روش‌های دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، مراجعه به سایت رسمی ارائه محصولات فرهنگی حرم مطهر امام رضا(ع) به آدرس archive.razavi.ir، مراجعه به بخش (انتشارات زائر رضوی) در نرم افزار موبایلی طاقچه و از طریق کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام رسان های ایرانی به آدرس razavi_tv@ از مطالب بیان شده در این کتاب بهره مند شوند

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.