معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از توزیع بیش از ۱۰۳هزار بسته معیشتی در قالب «رزمایش مهربانانه» توسط خادمین امام رئوف بین اقشار نیازمند شهر مشهد و استان خراسان رضوی در سال جاری خبر داد.

خادمان رضوی ۱۰۳هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کردند
  • به گزارش قدس آنلاین محمد توکلی  اظهار داشت: پس از بسته شدن درهای حرم مطهر رضوی به روی زائران و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، جمعی از خادمان خیر بارگاه منور رضوی برای یاری محرومان و نیازمندان شهر مشهد، فرآیند آماده‌سازی بسته‌های معیشتی را در قالب طرح رزمایش مهربانانه در رواق امام خمینی(ره) و رواق کوثر حرم مطهر رضوی آغاز کردند تا سفره به ناچار پهن نشده افطار در حرم مطهر رضوی، به میان نیازمندان برود.

وی افزود: این اقدام که به منظور کمک به خانواده‌های کم ‌بضاعت و اقشار آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا و رفع محرومیت از ابتدای اردیبهشت ماه سال 99 آغاز شده و تا هم‌اکنون ادامه دارد شامل اقلام مصرفی ضروری خانواده‌ها از قبیل برنج، روغن، ماکارانی، جو پرک، عدس، چای، رب، ماسک، پنیر و ... معادل 250 هزار تومان می‌شود که با نشان مختص این رزمایش به خانواده‌های نیازمندان اهدا می‌شود. 

توکلی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در این طرح همسوشدن خادمین این بارگاه منور با فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از قشر آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا بود که این طرح را به کاری جهادی و برای رضای خدا و رضای حضرت رضا(ع) تبدیل کرد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به دنبال آن تعطیلی مشاغل آزاد و بیکاری شمار زیادی از کارگران روزمزد، به پیشنهاد تولیت آستان قدس رضوی جمعی از خادمان خیّر آستان قدس رضوی فرایند کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند شهر مشهد را از ماه مبارک رمضان سال 99 آغاز و روزانه بیش‌از یک هزار بسته معیشتی را در این ماه مبارک بین نیازمندان توزیع کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.