نماینده دوره دهم مجلس خبری درباره حضور مشروط لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری را شیطنت رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: علی لاریجانی هیچ فعالیت سیاسی و انتخاباتی ندارد.

حقیقت پور: علی لاریجانی هیچ فعالیت انتخاباتی ندارد

قدس آنلاین: منصور حقیقت‌پور نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی، درباره خبری  درباره حضور مشروط لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: روزنامه اعتماد اخیراً اعلام کرده لاریجانی شرط کرده اگر جهانگیری قصد حضور در انتخابات داشته باشد من در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نامزد شرکت نخواهم کرد و یا اینکه حضور خود را مشروط به عدم حضور جهانگیری کرده است که من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: چند ماهی است لاریجانی در موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ سکوت کامل دارد و هیچ تحرک و فعالیت انتخاباتی ندارد و هیچگونه ملاقات انتخاباتی هم نداشته است.

نماینده دوره دهم مجلس این اقدام روزنامه اصلاح‌طلب را شیطنت رسانه‌ای خواند و گفت: لاریجانی تاکنون هیچ اظهارنظری درباره انتخابات نکرده است و هیچ فردی را نمی‌توان پیدا کرده که لاریجانی به او گفته باشد نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد و در مجموع در سکوت کامل است و هیچ ورودی هم به انتخابات نداشته است؛ این در حالی است که برخی کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری که شاید به همین راحتی صلاحیت آنها به عنوان رجل سیاسی تأیید نشوند تیزر منتشر می‌کنند ولی لاریجانی هیچگونه اظهارنظری برای حضور در انتخابات و یا تحرک سیاسی نداشته است و من که در حلقه نزدیکان لاریجانی هستم هیچ موضوع انتخاباتی را از او مشاهده نکرده‌ام.

روزنامه اصلاح طلب اعتماد دیروز درباره کاندیداتوری لاریجانی و جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نوشت: لاریجانی اگرچه هنوز به تصمیم قطعی درباره انتخابات نرسیده اما ظاهراً در جمعی گفته که «در صورت کاندیداتوری آقای اسحاق جهانگیری، وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    خیلی رومی خواد