مازندران- خبرنگاران روزنامه قدس برای دومین دوره متوالی در دومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران حائز رتبه شدند.

خبرنگاران قدس در جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران درخشیدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جشنواره که به همت بسیج رسانه مازندران و با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران، حجت الاسلام تسخیری مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معصومی مدیرکل حوزه هنری مازندران در سالن همایش کانون پروش فکری برگزار شد، از حسین احمدی و رقیه توسلی خبرنگاران روزنامه قدس با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره، تجلیل گردید.

حسین احمدی با اثر «عشق تا دلت بخواهد صبور است» رتبه سوم بخش "مصاحبه" را کسب و رقیه توسلی نیز با اثر «انارهایش شاه انار بودند» شایسته تقدیر بخش"یادداشت" شد.

ارسال بیش از ۶۰۰ اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر

مسئول بسیج رسانه مازندران در آیین اختتامیه این جشنواره با اشاره به اینکه بیش از ۶۴۶ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر رسید، از تجلیل برگزیدگان در بخش‌های یادداشت، گزارش، مصاحبه، گزارش و مستند تصویری، خبر، تیتر، عکس و بخش ویژه مکتب سلیمانی با اهدا تندیس، لوح افتخار و هدایای نقدی خبر داد.

عبدالمهدی حق شناس با اعلام اینکه در این دوره هر خبرنگار مجاز به ارسال تنها ۵ اثر بود، افزود: قالب های بخش دیداری و شنیداری شامل موشن گرافیک، اینفوگرافی، مستند تلویزیونی، عکس خبری، گزارش خبری، مستند رادیویی و کاریکاتور بوده است.

وی موضوعات محوری جشنواره را بصیرت و دشمن شناسی، کرونا، کمک مومنانه، دفاع مقدس و مدافعان حرم، مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی، بصیرت، مقاومت و مکتب سلیمانی و حقوق شهروندی اعلام کرد و یادآور شد: ۹ داور استانی و کشوری آثار را در ۳ مرحله مورد بررسی قرار دادند.

مردم پای انقلاب ایستاده اند

همچنین فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم با بیان اینکه مردم حساب انقلاب را از کم کاری برخی مدیران جدا می دانند، خاطرنشان کرد: ملت ایران علیرغم مشکلاتی که دارند، همچنان پای نظام ایستاده اند.

سردار سیاوش مسلمی تنها خواسته مردم را توسعه و پیشرفت کشور دانست و رسانه های اثرگذار را مهمترین مولفه ملی هر کشوری خواند و افزود: مطبوعات باید با تبیین شاخصه های مدیران جهادی، مردم را به انتخاب شخصیت های جهادی ترغیب کنند.

وی با اعلام اینکه دشمنان نظام با ایجاد بذر ناامیدی بدنبال ضربه زدن به ملت شریف ایران هستند، یادآور شد: مردم ولایتمدار پای انقلاب ایستاده اند و گوش شان بدهکار فراخوان های گسترده رسانه های دیداری و شنیداری معاند نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.