یزد – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از انتشار کرونای جهش یافته دراستان یزد خبرداد و گفت : در حال حاضر۱۸نفر دراستان به کرونای انگلیسی مبتلا شده اند.

ابتلای ۱۸نفر در استان یزد به کرونای انگلیسی

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، محمود نوری شادکام درگفتگو با خبرنگارما درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی دراستان اظهارداشت: در شبانه روز گذشته براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۸نفر از شهروندان در استان به کرونای انگلیسی مبتلا شده اند.

وی افزود : هم اکنون بیش از ۱۳۵ بیمارمشکوک به کووید ۱۹دربیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۵ نفردر بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

  نوری شادکام تصریح کرد : افراد شناسایی شده بیشتر در شهرستانهای یزد، اردکان، میبد ،ابرکوه و خاتم  بوده و که با رعایت نشدن دستور العمل های بهداشتی احتمال شیوع در دیگر شهرها نیز وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با توجه به شیوع گسترده این بیماری وعلی رغم تاکید بسیار کادر درمان ، بازهم برخی افراد به دستورالعمل های بهداشتی توجه نمی کنند و ما برای کنترل این بیماری در استان، به همکاری همه مردم نیاز داریم و افراد از حضور بی مورد درشهرخودداری کرده و با در خانه ماندن یاری گر کادر درمان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.