«مگان مرکل» همسر شاهزاده «هری» نوه ملکه بریتانیا، خانواده سلطنتی این کشور را به ''نژادپرستی و دروغ گویی'' متهم کرده است.

عروس ملکه بریتانیا: خانواده سلطنتی نگران تیرگی پوست فرزندم بودند/ پس از ازدواج به خودکشی فکر کردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رویترز، مگان همچنین "کیت میدلتون" جاری خود را متهم کرد که چند روز پیش از مراسم عروسی اشک مگان را درآورده است.

مگان که به همراه همسرش با "اوپرا وینفری" مجری مشهور آمریکایی مصاحبه کرده، در سخنانش گفت که  خانواده سلطنتی در دوره بارداری وی نگران رنگ پوست فرزندشان بوده‌اند. او شرایط خود پس از ازدواج سال ۲۰۱۸ را سخت توصیف کرد و اعلام کرد که به خودکشی فکر می‌کرده است.

مگان ۳۹  ساله فرزند یک مادر سیاه پوست و پدر سفیدپوست آمریکایی است.

مگان با اشاره به دغدغه خانواده سلطنتی در مورد رنگ پوست پسرش (آرچی) که اینک یک سال دارد گفت که آنها به دلیل نگرانی از رنگ پوست تمایلی به دادن لقب شاهزاده به آرچی نداشتند.

مگان در مصاحبه خود با اپرا گفت: این‌ها جزئیاتی بود که از طریق هری به من منتقل شد. آنها این مکالمات را با او (هری) داشتند.

با این حال،  او نام افرادی را که در مورد رنگ پوست پسرش اظهار نظر کرده بودند را نیاورد. 

شاهزاده هری نیز اعلام کرد که خانواده‌اش حمایت مالی از آنها را قطع کرده‌اند. او گفت که "شاهزاده چارلز" پدرش که وارث تاج و تخت بریتانیا به شمار می‌آید دست از حمایت از او برداشته و از تماس با او خودداری می‌کند.

او اعلام کرد شاهزاده چارلز در یک دوره زمانی حتی از پاسخ دادن به تماس های او خودداری کرده است.

شاهزاده هری گفت:‌ ''سه بار با مادربزرگم صحبت کردم و دو بار با پدرم. او دیگر به تماس هایم پاسخ نداد. هری افزود: پدر به من گفت: حرف هایت را بنویس''.

مگان همچنین "کیت" جاری خود را متهم کرد که چند روز پیش از مراسم عروسی اشک مگان را درآورده است. کیت همسر شاهزاده ویلیام برادر بزرگتر هری است.

برخی از رسانه‌های بریتانیایی پیشتر اعلام کردند که "مگان" برای انتخاب ترکیب لباس و گل دخترانی که در مراسم عروسی‌اش  گل‌افشانی می کردند، اشک‌ کیت را درآورده است. مگان در مصاحبه با اوپرا گفت که این داستان در روابط او و کیت کاملا برعکس بوده و این کیت بوده که مگان را چند روز پیش از مراسم عروسی به گریه انداخته است.

مگان و هری با وجود انتقادهای روشن از خانواده سلطنتی به صورت مستقیم از ملکه الیزابت انتقاد نکردند.

مگان در حالیکه اشک‌هایش را پاک می‌کرد در این باره گفت: در آن دوران نمی‌خواستم بیشتر زنده باشم. این یک فکر خطرناک و واقعی برای من بود و به یادم مانده در آن زمان هری چگونه از من حمایت کرد.

شاهزاده هری با به یاد آوردن درگذشت دلخراش مادرش در سانحه‌ای رانندگی در پاریس گفت: "بزرگترین نگرانی من این بود که تاریخ خودش را تکرار کند".

مگان و شاهزاده هری در ژانویه سال گذشته اعلام کردند که از وظایف رسمی خود در قالب خانواده سلطنتی کناره گیری می‌کنند و برای زندگی به آمریکا رفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.