۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 743206

سریال «زنگ آخر» و برنامه‌های «از بیست»، «خانواده امید» و «بازی ویزیون» از جمله برنامه های شبکه امید برای نوروز ۱۴۰۰ هستند.

«زنگ آخر» سریال نوروزی شبکه امید شد

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی شبکه امید، «زنگ آخر»، «از بیست»، «خانواده امید» و «بازی ویزیون» از جمله برنامه های نوروز ۱۴۰۰ شبکه امید هستند که تصویربرداری برخی به پایان رسیده است و برخی هنوز در حال ضبط هستند. 

«زنگ آخر» اولین سریال تولیدی شبکه 

مجموعه نمایشی زنگ آخر به کارگردانی کریم رجبی و تهیه کنندگی علیرضا نظارت برای پخش در ایام نوروز پیش بینی شده که تلاش دارد آموزش را همراه با طنز ارائه دهد.

این مجموعه نمایشی که با فضای فانتزی به مسائل نوجوانان پرداخته به موضوعات مختلفی شامل مدگرایی، فضای مجازی، آموزش و پرورش و... ورود و از بیانی طنز برای آنها استفاده کرده است. 

در این مجموعه بازیگرانی چون سیاوش قاسمی، داوود منفرد، مجید شهریاری و... به ایفای نقش می پردازند. این مجموعه در ۱۳ قسمت در نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود. 

ایرانگردی با «خانواده امید»

مجموعه تولیدی خانواده امید که از ابتدای فروردین روی آنتن می رود، به کارگردانی و تهیه کنندگی هومن ستوده ساخته شده است. خانواده امید با محور چهار و خواهر و برادر ساخته شده که دو نفرشان بهار و کیان نوجوان های این خانواده هستند و هر بار بنا به سوژه‌ای با دوست و آشنایی که کارشناس برنامه است دغدغه هایشان را مطرح می کنند. 
خانواده امید قرار است در ایام کرونا و محدودیت سفرها میزبان اقوام مختلف ایرانی باشند و از طریق کارشناسان قومیت های مختلف، تجربه های جدیدی در زمینه آموزش آشپزی، صنایع دستی، موسیقی و رسوم هر فرهنگ کسب کنند. در این تجربه ها خودشان وارد میدان شده و طی یک فرایند نمایشی با مهمان همراه می شوند.

خانواده امید در ایام نوروز در ۱۳ قسمت روی آنتن می رود و میزبان ۱۳ استان کشور خواهد شد و نوجوانان می توانند ویژگی هایی مهارتی و عملی از هر استان را شاهد باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.