از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، فراخوان آثار پژوهشی ویژه دوفصلنامه علمی آموزه‌های اسلام و حقوق بین الملل اعلام شد.

فراخوان آثار پژوهشی ویژه دوفصلنامه آموزه‌های اسلام و حقوق بین الملل اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، محورهای پژوهش این دو فصلنامه علمی شامل اسلام و حقوق بشر، اسلام و اصول حقوق بین الملل (اصلل عدم مداخله، اصل منع توسل به زورو اصل استقلال دولت‌ها و ...)، اسلام و حقوق بشر دوستانه بین المللی، اسلام و حقوق بین الملل جنگ و صلح، همگرایی با اتحاد حقوقی جهان اسلام، اسلام و حقوق بین الملل خصوصی، اسلام و حقوق بین الملل کیفری، اسلام و حقوق بین الملل محیط زیست و ... می‌شود.

اسلام و حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بین المللی، اسلام و حقوق دیپلماتیک و کنسولی، اسلام و مبارزه با تروریسم، اسلام و منع تولید و استاده از سلاح های کشتار جمعی، اسلام و حمایت از جنبش‌های آزادی بخش، اسلام و حمایت از مظلومین و مستضعفین، اسلام و حقوق پناهندگان، اسلام و حقوق اقلیت‌ها، اسلام و همکاری های قضایی بین المللی، مناسبات حقوق اسلام و حقوق بین الملل و ... از دیگر محورهای پژوهشی این دوفلصنامه علمی به شمار می‌رود.

از دیگر زمینه‌های پژوهشی در این مجله روش فهم آیات و احادیث در اقتصاد اسلامی، اخلاق و اقتصاد و فلسفه اقتصادی، جنبه‌های اقتصادی روابط بین الملل و استعمار، تاریخ اندیشه و وقایع اقتصادی در اسلام و جوامع اسلامی است.

اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برای ارسال مقالات فقهی خود به فراخوان مذکور می‌توانند با مدیریت مجله از طریق ایمیل به نشانیRazaviunmag@gmail.comارتباط بگیرند و آثار خود را به آدرسhttps://journals.razavi.ac.ir ارسال کنند.

ضمنا این دوفصلنامه علمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دارد و به مقالات پذیرفته شده نهایی حق الزحمه تالیف مقاله تعلق می‌گیرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.