۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
کد خبر: 743271

جانشین فرمانده‌کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: دشمنان، اراذل‌واوباش و کسانی که در اندیشه باطل خود در پی اخلال در امنیت کشور هستند، باید بدانند ماجراهای سال‌های ۸۸ و ۹۶ تکرار نخواهد شد.

ماجراهای ۸۸ و ۹۶ تکرار نخواهد شد

قدس آنلاین: سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده‌کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع)، با اشاره به افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح، اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته‌اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به‌پیش خواهند رفت.

وی ادامه داد: ما در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه نداده‌ایم و در دریا، آسمان و زمین و جای‌جای دفاع از انقلاب اسلامی حضوری پرقدرت داشته و داریم و آمریکایی‌ها باید بدانند که دوران افول آن‌ها فرارسیده است.

سردار غیب پرور با اشاره به وعده خداوند متعال در پیروزی جبهه حق بیان کرد: کسانی که در جبهه حق هستند، محزون نشوند چون در قله اوج ایستاده‌اند و برای غلبه بر جبهه باطل  یک شرط لازم است اگر در پایبندی به اسلام و نظام اسلامی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، مومن باشید، حتماً پیروزی از آنِ شما خواهد بود.

ماجراهای ۸۸ و ۹۶ تکرار نخواهد شد

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با اشاره به رزمایش‌های مشترک امنیتی کشور در سال ۹۹ عنوان کرد: رزمایش مشترک امنیتی سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در سراسر کشور نمایش و تمرین ظرفیت‌ها و آمادگی‌ها برای دفاع از انقلاب و امنیت میهن اسلامی برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش‌ها این است که ما دست از انقلاب اسلامی بر نمی‌داریم، دشمنان، اراذل‌واوباش و کسانی که در اندیشه باطل خود در پی اخلال در امنیت کشور هستند، باید بدانند ماجراهای سال‌های ۸۸ و ۹۶ تکرار نخواهد شد و اگر بخواهند کوچک‌ترین اقدامی بکنند، به فضل الهی و به پشتوانه مردم بصیر، انقلابی و فهیم قاطعانه اجازه نخواهیم داد  امنیت و آرامش جامعه ، خدشه‌دار شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.