وزیر نیرو از سوی شورای سیاست‌گذاری هفتمین همایش ملی مدیریت جهادی به‌عنوان "مدیر برگزیده جهادی سال ۱۳۹۹" انتخاب و تقدیر شد.

انتخاب وزیر نیرو به‌عنوان مدیر برگزیده جهادی سال ۱۳۹۹

به‌گزارش قدس آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو،  انجمن مدیریت جهادی کشور، به عنوان تشکلی ملی با اهداف کمک به پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری در شاخص‌های مدیریت جهادی، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران خدوم کشور، وحدت همه سازمان‌های دولتی و خصوصی کشور در جهت منافع ملی، هفتمین همایش ملی مدیریت جهادی را با شعار "مدیریت جهادی، لازمه توسعه و پیشرفت کشور" در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار کرد.

"رضا اردکانیان" وزیر نیرو نیز در این دوره از همایش ملی مدیریت جهادی، توسط شورای سیاست‌گذاری این همایش به‌عنوان مدیر برگزیده جهادی سال ۱۳۹۹ انتخاب و تقدیر شد.
سردار محمد حسین سپهر، دبیر همایش ملی مدیران جهادی در این مراسم افزود: امروز مدیران کشور به جمله "ما می‌توانیم" اظهار و عمل کردند و در تاریخ اسلامی با وجود مجاهدان مقاومت‌، تلاشگر و بن‌بست‌شکن با مقابله با موانع در جاهای مختلف برای آیندگان تاریخ ساختند.

وی با بیان اینکه بزرگترین هدف نظام ساختن تمدن اسلامی است، افزود: جامعه اسلامی نیازمند جهاد همگانی است.

دبیر همایش ملی مدیران جهادی با بیان اینکه باید مدیر و مدیریت با روحیه جهادی مانوس شود، خاطرنشان کرد: ما امروز ملزم به تربیت مدیران بن‌بست‌ شکن هستیم. همانطور که در ایام شیوع ویروس کرونا جوهره جهادی را در کشور معنا کردیم.

این گزارش حاکی است، پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ پیرامون بکارگیری مدیریت جهادی در اداره همه امور کشوری و لشکری، شش دوره همایش ملی مدیریت جهادی در سال‌های گذشته، با حضور جمع کثیری از مدیران منتخب جهادی در بخش‌های دولتی و خصوصی و با اجرای مراسم تقدیر از مدیران برگزیده جهادی کشور برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    عین معاونش که سه سال در دانشگاه یزد نیست استاد نمونه کشوری می شود خخخخخ