معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سهمیه جدیدی از گوشت قرمز و برنج تایلندی به این استان اختصاص یافته است که تا پایان امسال جذب می شود.

سهمیه جدیدی از کالاهای اساسی به خراسان رضوی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اشرفی  در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی افزود: ۲۱۰ تن گوشت قرمز طرح تنظیم بازار به این استان اختصاص یافته است که شهرستانهای استان باید سهمیه خود از این بخش طی ۱۰ روز آینده جذب کنند.

وی ادامه داد: در صورت عدم جذب سهمیه مورد نظر، مانده هر شهرستان در سایر شهرستانها جذب و توزیع می‌شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور بررسی امکان جذب ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج تایلندی طرح تنظیم بازار، کمیته ای با حضور نمایندگان چند دستگاه اجرایی ذیربط تشکیل و نسبت به پیگیری موضوع اقدام خواهد شد.

وی افزود: همچنین مهلت جذب برنج تایلندی برای شبکه توزیع خراسان رضوی افزایش می یابد و شرکت غله خراسان رضوی نیز موظف به پیگیری جذب سهمیه فوق العاده یکهزار و ۵۰۰ تن برنج برای استان خواهد بود.

اشرفی با اشاره به اختصاص سهمیه جدید گوشت منجمد مرغ به خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه مقداری از این سهمیه طی چند روز گذشته در مشهد توزیع شده است، از باقیمانده این سهمیه، سهم شهرستانهای  استان اعلام خواهد شد.

وی گفت: مهلت جذب سهمیه گوشت منجمد مرغ توسط شبکه های توزیع استان ۲۵ اسفندماه است و مدیریت توزیع آن تا ایام نوروز برعهده کمیسیونهای تنظیم بازار شهرستانها خواهد بود.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: با توجه به گزارش روند جذب روغن در بخش خانوار و صنف استان، ۳۰۰ تن روغن نباتی ۱۶ کیلویی از یکی از شرکتهای بخش خصوصی دریافت و در حوزه صنعتی توزیع می شود. 

وی ادامه داد: جذب روغن خام سهمیه‌ای خراسان رضوی از طریق شرکت‌های تولیدی مستعد در استان انجام خواهد شد که در این خصوص پیگیری لازم از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران انجام گرفته و روغن‌های توزیعی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت تخصیص یافته و توزیع می شود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.