سخنگوی باشگاه استقلال عصر روز دوشنبه پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی بود. هرچند در این نشست خبری حجت نظری از تلاش ویژه هیئت مدیره و مدیرعامل برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی خبر داد، اما گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال در تأمین پول مورد نیاز ناکام ماندند و حتی مبلغ ۱۰هزار دلار هم ندارند تا آن را به حساب میلیچ واریز کنند تا از این طریق زمینه بازگشت وی را فراهم کنند.

مشکلات مالی استقلال را نمی‌توان یک‌شبه حل کرد!

پنجره چه زمانی بالاخره بازگشایی خواهد شد؟

در جلسه صبح روز دوشنبه هیئت مدیره این موضوع با گزارش مدیرعامل در خصوص اقدامات صورت گرفته مرور شد و در نهایت قرار شد با جدیت بیشتری این موضوع پیگیری شود تا بتوانیم در موعد مقرر پنجره نقل و انتقالات باشگاه را بازگشایی کنیم.

به جز امین قاسمی‌نژاد آیا مجیدی بازیکن دیگری هم به باشگاه معرفی کرده است ؟

تا این لحظه تنها بازیکن مورد نیاز باشگاه آقای امین قاسمی‌نژاد است، که ما در تلاشیم با مدیران شهرخودرو مذاکره کنیم و در نهایت بتوانیم موافقت آن‌ها برای پیوستن این بازیکن به استقلال را فراهم آوریم.

در خصوص بازگشت میلیچ ابهامات فراوانی مطرح است، از موضوع ۵۰ هزار دلاری که در دوره مدیرعامل قبل در فرودگاه توقیف شد تا اینکه در حال حاضر هیچ پولی برای پرداخت به وی وجود ندارد؟

در حال مذاکره مستقیم با بانک مرکزی هستیم تا بتوانیم مشکلات مالی به ویژه موضوع تأمین ارز را حل کنیم، ما در مجموع در حال حاضر حدوداً نزدیک به ۳۵۰ هزاردلار برای پرداخت بدهی‌ها و انجام فرایند بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم که امیدواریم این مشکل هم برطرف شود، در ارتباط با بازگشت میلیچ هم باید به این نکته اشاره کنم مذاکرات خوبی با شخص میلیچ توسط آقای مجیدی انجام شده.

موضوع ورزشگاه امام رضا (ع) و بحث واگذاری آن این روزها به شدت چالش برانگیز شده است، آیا این ورزشگاه به صورت خاص به باشگاه استقلال واگذار شده ؟

آنچه در برهه کنونی مشخص است این است که باید شهردار تهران به صورت مشخص لایحه‌ای را بابت واگذاری این ورزشگاه‌ها به صحن شورا بیاورد تا اعضای شورا در این خصوص تصمیم‌گیری کنند به طور حتم بدون مجوز شورا قادر نخواهیم بود در خصوص مالکیت این باشگاه‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

پرداخت دستمزد بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی تیم مدت زمان زیادی است که به تأخیر افتاده است آیا می‌توان امیدوار به حل مشکلات پولی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان باشیم ؟

مشکلات مالی استقلال مربوط به دیروز و امروز نیست، همان‌طور که ما از ابتدای حضور خود در باشگاه استقلال نزدیک به ۴۰ میلیارد از بدهی مدیران قبلی را پرداخت کردیم امروز هم موظفیم سایر مشکلات مالی باشگاه را برطرف کنیم، از طرفی باید تلاش کنیم در دوره مدیریتی کنونی بدهی سنگینی به جای نگذاریم.با تلاش‌های صورت گرفته تا به امروز نزدیک به ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و قطعاً در روزهای آینده مشکل پرداختی به کادر اجرایی و فنی را نیز در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.