۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 743339

کاخ باکینگهام همچنان در کانون توجهات قرار دارد و درون آن آشوبی برخاسته از مصاحبه جنجالی پسر و عروس ولیعهد بریتانیا در جریان است. ملکه الیزابت با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به این مصاحبه موافق نیست.

ملکه به مگان پاسخ نخواهد داد

قدس آنلاین:  به نوشته روزنامه دیلی میل، با وجود تشکیل جلسه اضطراری در کاخ باکینگهام با حضور ملکه ۹۴ ساله، ولیعهد و پسر ارشدش ویلیام، الیزابت دوم از تایید واکنش کاخ به مصاحبه شاهزاده هری و مگان مارکل امتناع می‌کند.

شاهزاده هری و مگان مارکل متهم هستند که با مصاحبه جنجالی خودشان با اپرا وینفری، به خانواده سلطنتی بریتانیا "ضربه" زده‌اند.

با افزایش فشارها به کاخ باکینگهام برای صدور بیانیه، افراد مطلع می‌گویند که اعضای خاندان ویندزور "به شدت شوکه شده و ناراحت هستند."  

براساس گزارش‌ها، بیانیه‌ای از طرف کاخ باکینگهام آماده شده تا "عشق خاندان سلطنتی به این زوج" را نشان دهد و از شدت گرفتن بیشتر تنش‌ها جلوگیری کند. با این حال، الیزابت دوم معتقد است که نباید برای انتشار آن بدون در نظر گرفتن ملاحظات عجله کرد.

کاخ ملکه بریتانیا که پیش از ضبط این مصاحبه دو ساعته از آن مطلع نشده بود، خود را برای بدترین سناریو آماده می‌کرد. مشاوران کاخ توافق کرده‌اند که واکنش به این مصاحبه باید میان ملکه، شاهزاده چارلز (ولیعهد) و شاهزاده ویلیام هماهنگ شود.   

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.