یک پایگاه خبری عرب زبان سند بسیار محرمانه سازمان اطلاعات عربستان در خصوص ماهیت و جزئیات کامل اطلاعات کارمندان این سازمان را منتشر کرد.

هویت همۀ کارمندان سازمان اطلاعات عربستان لو رفت

قدس آنلاین:  پایگاه خبری «مجهر الجزیره» لیستی از اسامی کارمندان سازمان اطلاعات عربستان سعودی را منتشر کرد. این سایت، علاوه بر اسامی کارمندان سازمان اطلاعات عربستان، آدرس های آنها را نیز با جزئیات کامل در چارچوب یک سند سری و بسیار محرمانه منتشر کرد.

در گزارش این سایت آمده است: رژیم ظالم سعودی مرتکب جنایات وحشیانه ای علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی به ویژه یمن شده است به طوریکه ملت عربستان خواهان ساقط کردن این رژیم وحشی است که مظلومان را بازداشت کرده و اعتراضات مردمی را سرکوب می کند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: معارضان در عربستان به دست کارمندان سازمان اطلاعات این کشور در زندان های سری تحت شکنجه قرار می گیرند. سایت مجهر الجزیره در یک اقدام بسیار مهم توانست اطلاعات بسیار محرمانه مربوط به ماهیت و اسامی کارمندان این سازمان را در کنار شماره تلفن های آنها و کدهای ملی و آدرس منازل آنها و همچنین محلی که این افراد در آنجا تحصیل کرده اند به دست آورد.

به نوشته این گزارش، انشتار این سند محرمانه هیبت سازمان اطلاعات عربستان را که ریاض به آن می بالد، از هم متلاشی می کند چرا که ارسال پیامک هایی از سوی نیروهای مجاهد به گوشی های این عناصر اطلاعاتی سعودی می تواند به شدت در روحیه آنها تأثیر منفی گذاشته و جنگ روانی علیه آنها به راه اندازد.

لیست اطلاعات یاد شده از ۶۰۰ عناصر سازمان اطلاعات عربستان سعودی در سایت مجهر الجزیره به صورت پی دی اف منتشر شده و قرار است اطلاعات ۲۰ هزار کارمند دیگر نیز به زودی منتشر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.