مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی خطاب به فعالان و نخبگان سیاسی گفت: انتقاد بکنید اما خانه‌نشین نشوید، مطالبه بکنید اما ناامیدی را ترویج ندهید زیرا امید آفرینی برای مردم، دشمن را ناامید می‌کند.

 امید آفرینی برای مردم، دشمن را ناامید می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان در جمع دبیران احزاب و نخبگان سیاسی استان ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام موسی کاظم(ع) با اشاره به حدیثی از این امام همام، بر اهمیت عقلانیت در طی کردن مسیر زندگی تأکید کرد.

وی ضمن توصیه به جریانات سیاسی برای پرهیز از سیاه‌نمایی وضعیت کشور تأکید کرد: کشور با وجود همه مشکلات اقتصادی و انتقادات وارده، مقابل دشمنان ایستاده و سر خم نکرده و آرزوی ترامپ برای نرسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی را ناکام گذاشت.

این مقام امنیتی خطاب به فعالان سیاسی گفت: انتقاد بکنید اما خانه‌نشین نشوید، مطالبه بکنید اما ناامیدی را ترویج ندهید زیرا امید آفرینی برای مردم، برای دشمن ناامیدی می‌آورد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: کمبودها وجود دارد اما دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز باید دید و بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: ترامپ رفته است اما بایدن در نقش معاون ترامپ همان سیاست‌های خصمانه را علیه ایران دنبال می‌کند.

این مقام امنیتی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: روزگاری آمریکا برای ایران تعیین تکلیف می‌کرد اما امروز رهبری معظم انقلاب درخصوص توافق هسته‌ای می‌فرمایند طرف مقابل باید تعهدات خود را انجام دهد و ما آنها را راستی‌آزمایی کنیم، که این موضوع نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن اشاره به ضرورت حفظ وحدت و همدلی میان جریان های سیاسی گفت: همه جریانات درون نظام با هرسلیقه‌ای باید حضور داشته باشند و نقش آفرینی کنند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک الگوی منحصر به فرد است گفت: جمهوریت و اسلامیت در این نظام کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این رابطه خواسته مردم محقق شده است و نظام چیزی جز خواسته مردم نیست.

این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده در رابطه با موضوع تعیین صلاحیت‌های انتخابات پیش رو عنوان کرد: مصلحت کشور در این است که با مفسدان بدون توجه به سلایق و گرایش‌های سیاسی برخورد شود و اجازه داده نشود به افرادی که فاقد صلاحیت هستند مسئولیت داده شود.

وی یادآور شد: عموماً این گونه مفسدین خود را در پشت سر جریان‌های سیاسی پنهان می کنند.

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای ترویج عقاید و افکار غیرصحیح در میان جوانان گفت: با هرگرایش و سلیقه سیاسی، سعی کنید نسل بعدی را بسازید.

وی در ادامه به فعالان سیاسی توصیه کرد: موضوع اخلاق سیاسی را جدی بگیرید و سعی کنید نسلی متخلق به اخلاق اسلامی پرورش دهید.   

در این جلسه که با حضور بیش از ۸۰ تن از دبیران احزاب و فعالان سیاسی استان برگزار شد، ۱۸ تن از چهره‌های جناح‌های مختلف سیاسی به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها خود در خصوص راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات، رعایت قانون در روند تعیین صلاحیت‌ها، ضرورت برخورد با دلالان اقتصادی، تقویت احزاب، روش‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد، پرهیز از زیر سؤال بردن دستاوردهای نظام، مردمی کردن احزاب، لزوم تحقق مردم سالاری دینی و ایجاد سازوکارهایی برای شفافیت عملکرد مسئولین  پرداختند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.