به منظور استقبال از بهار۱۴۰۰ در منطقه ثامن، بیش از ۱۳ هزار متر طول خط کشی محوری در مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی انجام می شوند.

به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی خط کشی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، سید فرهاد حجازی سرپرست شهرداری منطقه ثامن گفت: در ادامه اجرای ویژه برنامه‌های استقبال از بهار۱۴۰۰ شهرداری منطقه ثامن، و افزایش تردد ایمن در خیابان‌های بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، بیش از ۱۳۰۰۰ متر طول خط کشی محوری و همچنین اصلاح گذرگاه‌های عابرپیاده در مبادی منتهی به بارگاه منور رضوی در دستور کار اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ثامن قرار گرفته و در حال اجرا می‌باشد.
او افزود: درحال حاضر ۹هزار متر مربع از این خط کشی‌های محوری در بلوار امیرالمومنین (ع) و محدوده اطراف میدان امر به معروف و نهی از منکر در مسیر شارستان، خیابان‌های شهید نواب صفوی، شهید اندرزگو و همچنین اطراف میدان بیت المقدس (فلکه آب) اجرا شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ثامن ادامه داد: همچنین ۲۴۰ مترمربع خط کشی عرضی به منظور اصلاح گذرگاه عابر پیاده در خیابان شیرازی (مقابل بازار بزرگ مرکزی) و محدوده تردد عابر پیاده در خیابان شهید نواب صفوی (حد فاصل نواب ۵و۶ و نواب ۷و۸)، و خیابان شهید محسن کاشانی (کاشانی ۶ و کاشانی۱۵) نیز صورت گرفته است.
 تاکنون بالغ بر یک میلیارد ریال به این منظور هزینه شده و در ادامه نیز بالغ بر ۴ هزار متر طول خط کشی محوری در دیگر خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی و اصلاح ۸ محل عبور عابر پیاده در دستور کار قرار دارد که تا پایان اسفندماه اجرا خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.