۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 743438

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر از انصراف تیم فوتبال خود از بازی مقابل تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خبرداد.

تراکتور بدون بازی صعود کرد

قدس آنلاین: غلامحسین قنواتی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: دو فصل است که برای حضور در بازی های خارج از خانه از سوی شرکت های پتروشیمی در بحث هتل، پرواز، اسکان و ... حمایت می‌شدیم اما امسال از ابتدای حضور در رقابت های لیگ دسته دو کشور این مهم انجام نشده است.

وی ادامه داد: بعد از بازی خارج از خانه با شهر بابک در لیگ دو نیز به ما گفتند که با توجه به این که فاصله این دیدار با تراکتور که روز جمعه است، پنج روز است تیم به تهران برود و از آن جا عازم تبریز شود و بحث اقامت و پرواز نیز انجام می شود اما در حالی که تیم روز گذشته به تهران رفته بود، امروز به ما اعلام شد که نمی توانیم کاری برای اقامت و پرواز انجام دهیم و ما هم تیم را به ماهشهر برگرداندیم. برای همین بازی با تراکتور که باید با پرواز به تبریز می رفتیم، حداقل ۱۰۰ میلیون تومان برای ما هزینه در برداشت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: فصول قبل ما یک ریال هم بابت بازی های خارج از خانه هزینه نمی‌کردیم و شرکت‌های پتروشیمی، هزینه‌ها را در قالب شورای راهبردی پرداخت می‌کردند که امسال به این صورت نبوده است. به هر حال به دلیل حمایت نشدن از سوی شرکت های پتروشیمی در تامین هزینه های بازی های خارج از خانه، از بازی مقابل تراکتور در جام حذفی انصراف دادیم.

وی عنوان کرد: ما در دو مرحله از جام حذفی نیز به پیروزی رسیده بودیم و قصد بازی مقابل تراکتور را هم داشتیم اما به دلیل موضوعی که به آن اشاره داشتم، مجبور به استعفا شدیم. نامه رسمی انصراف از این دیدار نیز صبح فردا (چهارشنبه) از سوی باشگاه به سازمان لیگ ارسال می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.