امشب می‌توان بار دیگر تماشاگر نبردی انتحاری از سوی کاتالان‌ها در لیگ قهرمانان اروپا باشیم و البته از فوتبال لذت ببریم.

نیمار ؛معمای نبرد پی اس جی - بارسا

در حالی که آسمان پارک‌دوپرنس ستاره باران است بارسا برای جبران شکست ۴ بر یک مقابل پاری‌سن ژرمن به آتش بازی نیاز دارد. آن‌ها در دور رفت مات حرکات امباپه شدند و در چشم بر هم زدنی قافیه را به شاگردان پوچتینو باختند. نتیجه ای که در نوکمپ رقم خورد را خوش‌بین‌ترین هواداران پی اس جی هم تصورش را نمی‌کردند. در آن بازی مسی تنها سایه ای از خود بود و خط دفاعی کومان به هیچ توپی نه نگفت. با این حال در بازی برگشت اوضاع متفاوت است. با انتخاب لاپورتا به عنوان رئیس خون تازه‌ای در رگ‌های بارسلونا جریان پیدا کرده و با قوت گرفتن احتمال ماندن مسی آن‌ها با روحیه بهتری پا به میدان می‌گذارند. خاطره کامبک رویایی آن‌ها در همین پاریس البته نقطه روشن این بازی برای کاتالان‌هاست.مارس ۲۰۱۷ بود که بارسا موفق شد بزرگ ترین کامبک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند.داستان از پارک دو پرنس شروع شد. جایی که بارسا با یک نمایش فاجعه آمیز، برابر پاری سن ژرمن تحقیر شد و با چهار گل شکست خورد.

اما درخشش نیمار و ایمان او به بازگشت، همه چیز را عوض کرد تا با گل سرجی روبرتو در دقیقه ۹۶، نیوکمپ منفجر شود. بارسا با نتیجه عجیب ۶-۱ پاری سن ژرمن را برده  و بزرگ ترین کامبک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رقم زد.

امشب اما همه چیز متفاوت است. نیمار لباس PSG را بر تن دارد و حضورش مقابل بارسا در هاله‌ای از ابهام است. او که در دیدار رفت هم غایب بود به نظر می‌رسید که دیدار برگشت را هم به دلیل آسیب‌دیدگی از دست بدهد اما ریکاوری ستاره برزیلی بسیار بهتر از حد انتظار پیش رفت. نیمار در تمرین اخیر پاری سن ژرمن حضور داشت و شواهد حاکی از آن است که او مشکلی برای همراهی تیم فرانسوی در دیدار حساس مقابل بارسلونا نخواهد داشت.حضور او در کنار امباپه امشب می‌تواند معادلات خوشبینانه برای بارسا را به طور کلی تغییر دهد. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.