معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از توزیع بیش از یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی درمیان نیازمندان و محرومان استان خراسان رضوی، همزمان با شب عید مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد.

توزیع بیش از ۱۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شب عید مبعث

به گزارش قدس آنلاین، محمد توکلی معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با مبعث رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص)، این معاونت با همکاری بنیاد کرامت رضوی ۱۴۴۲ بسته معیشتی و بهداشتی در خراسان رضوی با اولویت مناطق محروم شهر مشهد توزیع می کند.
وی با بیان اینکه این تعداد بسته به یمن هزار و چهارصد و چهل و دومین سالگرد بعثت رسول اکرم(ص) انجام می شود، افزود: این بسته ها شامل اقلام مصرفی ضروری خانواده‌ها همچون برنج، روغن، ماکارونی، عدس، چای، رب، پنیر و... است که توسط خادمین امام رئوف بین افراد شناسایی شده توزیع می شود.
توکلی در ادامه به اقدامات این معاونت همزمان با عید بزرگ مبعث در حرم مطهر رضوی، اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در شب مبعث حضرت رسول(ص)، شرایط لازم برای حضور ۲ هزار و ۵۰۰ نفر میهمان ویژه اعم از خدام و شخصیت های کشوری و استانی در صحن جامع رضوی فراهم شده تا این مراسم با رعایت کامل موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی بیان کرد: به همین مناسبت صحن‌ و سرای بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) نور آرایی و گل‌آرایی شده و ورودی‌های حرم مطهر نیز با گل‌های زیبای طبیعی مزین شده است.
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با بیان اینکه مواد ضد عفونی کننده و ماسک به میزان لازم تهیه شده است خاطر نشان کرد: همچنین به یمن این عید خجسته و برای تبرک، بسته های متبرک نبات و نمک بین زائران به منظور رعایت موازین بهداشتی توزیع می شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.