رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲ هزار تن میوه شامل پرتقال و سیب ویژه طرح تنظیم بازار شب عید از سوی ستاد تنظیم بازار کشور به این استان اختصاص یافت.

۲ هزار تن میوه تنظیم بازار شب عید به خراسان رضوی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین،حمیدرضا رجوعی افزود: این میزان میوه شامل هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب است که به قیمت مصوب توسط فروشگاه‌های سازمان میادین میوه و تره بار و واحدهای صنفی منتخب در زمان مقرر توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار کشور هنوز قیمت مصوب و زمان دقیق توزیع میوه طرح تنظیم بازار را اعلام نکرده است که به محض اعلام از سوی این ستاد، کمیته تنظیم بازار استان و شهرستانها تشکیل و برای نحوه توزیع تصمیم گیری می‌کنند.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طبق روال سالهای قبل "اتحادیه باغداران مازندران" به عنوان مباشر طرح تنظیم بازار میوه شب عید خراسان رضوی تعیین شده است و شبکه توزیع این میوه را در دست خواهد گرفت.

وی افزود: در صورتی که تقاضا برای میوه طرح تنظیم بازار کم باشد، شبکه توزیع آن گسترده تر خواهد شد و در صورتی که تقاضا برای میوه افزایش یابد به همان نسبت شبکه توزیع محدود می شود.

هر سال ستاد تنظیم بازار کشور برای کنترل قیمت میوه در زمان عید نوروز پرتقال و سیب را با قیمت مصوب در اختیار شبکه توزیع استانها قرار می‌دهد.  

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.