۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: 743623

بازیکنان تیم گل گهر سیرجان امروز(پنجشنبه)، در دیداری دشوار و پربرخورد تیم مس کرمان را در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال کشور شکست داده و از گردونه این رقابت ها حذف کردند.

صعود گل گهر با درخشش علیرضا حقیقی

در این دیدار که در ورزشگاه تازه تاسیس «سردارشهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد شاگردان «امیر قلعه نویی» تیم مس کرمان را با نتیجه  ۲ بر یک مغلوب و راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شدند.

«علی اصغر عاشوری» دردقیقه ۲۳ و « سید علیرضا ابراهیمی» در دقیقه ۱۱۲ دروازه میهمان را گشوده و صعود تیمشان به مرحله بعدی این مسابقات را رقم زدند.

تنها گل تیم مس کرمان را نیز «محمد علی صفیا» در دقیقه ۳+۹۰ درون دروازه گل گهر جای داد و بازی را به وقت‌های اضافه کشاند.

دردقیقه ۵۶ مهدوی داور این دیدار برای دومین بار به «بهرام رشید فرخی» کارت زرد نشان داد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

تنها ۲ دقیقه از حضور طاهر بازیکن مس در زمین نمی‌گذشت که او در ادامه حرکت سریع خود وارد محوطه جریمه گل گهر شده  و با خطایی که «علیرضا حقیقی» مرتکب شد سرنگون و داور به سود تیمش اعلام ضربه پنالتی کرد.

این درحالی بود که بازیکنان و کادر فنی تیم گل گهر به این تصمیم داور به  شدت اعتراض کرده و همین مساله باعث شد تا  بازی برای دقایقی متوقف شود.

داوربرای کنترل بازی «علیرضا علیزاده» مدافع میانی گل گهر را  با نشان دادن کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد.

او درادامه و درحالیکه قصد داشت نیمکت ذخیره های گل گهر را آرام کند با  «حیدر افضلی» سرپرست این تیم  وارد گفت و گو شد اما عصبانیت واعتراض شدید افضلی باعث شد داور او را اخراج کند.

دردقیقه ۷۳ «آرمان اکوان» ضربه پنالتی مس را به هدر داد. حقیقی سنگربان گل گهر با تشخیص به موفق ضربه این بازیکن را دفع و مانع گلزنی او شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.