رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی گفت: محورهای قوچان به درگز، فیروزه به خوشاب و سرولایت تا سه راهی چکنه مسدود است.

بارش برف و باران در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی/ اعلام محورهای مسدودی

به گزارش قدس آنلاین، علی رجایی  در خصوص وضعیت فعلی راه‌های خراسان رضوی ابراز کرد: از شب گذشته تا هم اکنون بارش برف و باران در همه محورهای استان شاهد هستیم.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی با بیان این نکته که محورهای جنوبی استان مانند بجستان، مه ولات، رشتخوار و خواف شاهد بارش باران هستیم، ادامه داد: در مابقی محورها از جمله مشهد، چناران، قوچان، درگز، کلات، سبزوار، جغتای و جوین از نیمه شب گذشته شاهد برف و کولاک شدید هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر هم در این محورها بارش ادامه دارد؛ هم اکنون در محور چناران به سمت قوچان برف و کولاک شدید را شاهد هستیم.

رجایی ضمن اشاره به این نکته که محورها در حال برف‌روبی است و شن و نمک پاشی شده است، خاطرنشان کرد: در عین حال سطح محورها لغزنده است و چنانچه رانندگان قصد سفر دارند حتما مجهز به زنجیره چرخ، برف پاک‌کن و بخاریَ، بنزین و لوازم گرم کننده باشند.

وی تاکید کرد: محورهای محور قوچان به درگز، فیروزه به خوشاب و سرولایت، سرولایت تا سه راهی چکنه مسدود است، همچنین در محورهای جوین به جغتای هم محدودیت ترافیکی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.