معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات عمرانی سه پروژه زیرگذر شهید برونسی، دسترسی دوم ایستگاه سعدی خط دو قطار شهری و همچنین پایانه اتوبوس خواجه ربیع پایان یافته و این پروژه ها آماده بهره برداری هستند.

بهره برداری از زیرگذر شهید برونسی، ایستگاه سعدی و پایانه ی خواجه ربیع تا پایان هفته

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی دراین خصوص افزود: عملیات اجرایی دوربرگردان زیرگذرشهید برونسی به عنوان بخشی از طرح ساماندهی ترافیکی انتهای بولوار وکیل آباد درتاریخ ۵ تیرماه امسال آغاز شد.

وی اضافه کرد: تامین دسترسی خودروها از خروجی طرقبه-شاندیز به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، تامین دسترسی خودروها خروجی از بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به بولوار پیروزی و تامین دسترسی خودروها از شهرک های درحال توسعه این منطقه به بولوارهای پیروزی و وکیل آباد از جمله اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی است.

کاظمی ادامه داد: دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی با عرض حدود ۷ متر، طول حدود ۵۵۰ متر وعمق ۷ متر دربزرگراه شهید برونسی احداث شده است که طبق زمانبندی درنظر گرفته شده آماده بهره برداری است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به دسترسی دوم ایستگاه میدان سعدی خط دو قطار شهری اشاره و اظهارکرد: دسترسی دوم ایستگاه سعدی دارای دو پله برقی و آسانسور جهت استفاده از افراد دارای معلولیت و سالمندان است.

وی تصریح کرد: دسترسی دوم ایستگاه سعدی طی هفته جاری افتتاح و ایستگاه الندشت نیز تا اوایل سال ۱۴۰۰آماده بهره برداری خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه عملیات تکمیلی ایستگاه سلامت نیز واقع در پایان خط دو قطار شهری مشهد اکنون درحال انجام است، خاطرنشان کرد: ایستگاه سلامت به عنوان ایستگاه سوار نیز عمل خواهد کرد و شهروندان می توانند در این ایستگاه خودروهای خود را پارک کرده و با استفاده از قطار شهری ادامه مسیر بدهند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: ایستگاه پارک سوار سلامت که جزو آخرین پازل های خط دو قطار شهری مشهد خواهد بود، حداکثر تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی درادامه به احداث پایانه اتوبوس خواجه ربیع مشهد نیز اشاره کرد و گفت: درحال حاضر ۱۳ خط با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس حاشیه آرامگاه خواجه ربیع در مجاورت منازل مسکونی توقف دارند که این امر در کنار ایجاد ترافیک سنگین، ایجاد آلودگی صوتی را به دنبال داشت که با احداث این پایانه و رفع این مشکل، شاهد رضایت شهروندان عزیزمان خواهیم بود.

کاظمی افزود: اکنون عملیات عمرانی احداث این پایانه در زمینی واقع در پارکینگ مقابل باغ دوم آرامگاه خواجه ربیع به پایان رسیده و این پروژه نیز آماده بهره برداری شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.