رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با رد شایعه شیوع گسترده کرونای انگلیسی در این شهرستان گفت: تنها مبتلای به کرونای انگلیسی در گناباد بهبود یافت و ترخیص شد.

شایعه شیوع گسترده کرونای انگلیسی در گناباد تکذیب شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد باذلی اظهار داشت: فرد مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته، پس از گذراندن دوران قرنطینه که با تعامل و همکاری بسیار خوب ایشان انجام شد، با حال عمومی خوب از قرنطینه خارج شد.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری خوب این شهروند افزود: قرنطینه وی در نقاهتگاه، بخاطر پیشگیری از احتمال انتقال ویروس و همچنین کنترل علائم احتمالی انجام شد که خوشبختانه وی در این مدت دچار علائم ظاهری کووید ۱۹ نشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: همانطور که قبلا نیز اعلام شد، با هماهنگی‌های انجام گرفته و همکاری خوب این شهروند، وی پیش از ورود به شهرستان بجستان، بدون اینکه هیچگونه تماسی با خانواده یا هر فرد دیگری داشته باشند در قرنطینه قرار گرفت.

باذلی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی و به ویژه پرهیز از سفر و دورهمی‌ها در ایام نوروز گفت: اندکی غفلت و ساده‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌ها ممکن است عواقب ناگواری برای سلامت مردم در پی داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.