عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: دلالان و واسطه‌ها پرتقال را در فصل برداشت از باغداران با قیمت هر کیلوگرم حدود ۲ هزار تومان خریداری کرده‌اند و در حال حاضر با قیمت ۲۰ هزار تومان در بازار توزیع می‌کنند.

سود ۱۸ هزار تومانی دلالان از خرید و فروش یک کیلو پرتقال

به گزارش قدس آنلاین رحمت الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی  در خصوص بالا بودن قیمت میوه در بازار شب عید، گفت: علی رغم کاهش قدرت خرید مردم قیمت میوه در بازار شب عید افزایش بسیار زیادی داشته است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ماه‌های گذشته به وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش قیمت میوه در بازار شب عید هشدار داده بودیم، ادامه داد: متاسفانه کم کاری‌های در زیمنه تامین نیازهای اساسی مردم در شرایط کنونی وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دلالان و واسطه‌ها پرتقال را در فصل برداشت از باغداران با قیمت هر کیلوگرم حدود 2هزار تومان خریداری کرده‌اند و در حال حاضر با قیمت 20 هزار تومان در بازار توزیع می‌کنند، عنوان کرد: دولت باید نظارت دقیق‌تری بر خرید محصول از کشاورزان و توزیع آن در بازار داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  باغداران علی رغم هزینه تولید بالا سود اندکی را دریافت می‌کنند، ادامه داد: دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط باید در ایام شب عید نظارت بیشتری را بر بازار داشته باشند تا مردم فشار مضاعفی را تحمل نکنند و بتوانند کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند./

پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.