معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافر به این استان طی ۱۱ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۰ درصد کاهش یافته است.

ورود مسافر به خراسان رضوی ۸۰ درصد کاهش یافته است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق براتی  افزود: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه امسال ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۷۰۹ مسافر از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی و هوایی وارد استان شده‌اند که نسبت به پارسال ۸۰ درصد کاهش دارد.

وی ادامه داد: کاهش ورود مسافر به خراسان رضوی به ترتیب طی امسال در سفر جاده‌ای عمومی به استان ۸۷ درصد، ریلی ۷۵ درصد و هوایی ۶۷ درصد  ثبت شده است.

معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافران به مشهد نیز به صورت میانگین ۷۷.۵ درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است.

براتی افزود: طی این مدت در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای به مشهد ۸۴ درصد، حمل و نقل ریلی ۷۵ درصد و حمل و نقل هوایی ۶۹ درصد کاهش ثبت شده است.

وی با بیان این که تعیین تکلیف در خصوص سفر امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می‌شود ادامه داد: وضعیت استان خراسان رضوی در مواجهه با سفر در ایام نوروز امسال مشابه ماههای گذشته، تبعیت از سیاستها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.