وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا که با همکاری بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد، با انجام ۴ عمل زنده، ۸ عمل ضبط شده و مشارکت هزار متخصص داخلی و خارجی، به کار خود پایان داد.

وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا به کار خود پایان داد /مشارکت۱۰۰۰ متخصص داخلی و خارجی در تحلیل ۱۲ عمل جراحی قلب

به گزارش قدس آنلاین، این کنگره با همکاری بیمارستان فوق تخصصی رضوی و انجمن TOBI ایتالیا، طی روزهای ۸ و ۲۲ اسفند برگزار شد و شرکت کنندگان در آن، با تازه ترین یافته های علمی در این عرصه آشنا شدند.

همراهی آنلاین با دو عمل زنده آنژیوپلاستی در ایتالیا

دومین روز این وبینار بین‌المللی، جمعه ۲۲ اسفندماه با محوریت بررسی جدیدترین یافته‌ها در زمینه روش CTO و انجام ۲ عمل زنده آنژیوپلاستی(گشودن انسداد مزمن عروق کرونر) روی دو بیمار ۴۵ و ۵۲ ساله در ایتالیا برگزار شد.

همچنین ۴ عمل ضبط‌شده (live in the box)که در گذشته توسط پزشکان قلب ایرانی انجام شده بود، در دومین روز وبینار پخش و درباره تکنیک‌های انجام آنها بحث و تبادل نظر شد. بیش از ۴۰۰ فوق تخصص اینترونشن قلب داخلی و خارجی مباحث دومین روز وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا را در مدت پنج ساعت دنبال کردند و هیئت علمی این جلسه نیز شامل اساتیدی از ایران، ایتالیا، آلمان، هند و ترکیه بود.

لازم به ذکر است، بیمارستان فوق تخصصی رضوی در سه سال‌ گذشته میزبان برگزاری کنگره‌های بین‌المللی قلب با حضور پزشکان و متخصصان برجسته از دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی بزرگ قلب دنیا در مشهد بوده است، اما امسال این کنگره به دلیل شیوع بیماری کرونا در جهان به صورت مجازی و در قالب وبیناری دو روزه برگزار شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.