پلیس متهم به ربودن و قتل زن جوان ۳۳ ساله در لندن، پس از آنکه جسد مقتول در یک پاکت ساختمانی شناسایی شد، برای انجام مراحل دادرسی در دادگاه جنایی پایتخت انگلیس حاضر شد.

محاکمه پلیس متهم به قتل زن جوان در انگلیس/کشف جسد مقتول در پاکت بنایی

به گزارش قدس آنلاین از منابع خبری انگلیس، « وین کوزنز » ۴۸ ساله امروز به ربایش غیر قانونی و برخلاف میل سارا اورارد متهم شد.

او سه شنبه گذشته در پی ناپدید شدن خانم اورارد در جنوب لندن بازداشت شد. مقتول سوم مارس گذشته، پس از دیدار با دوستش در منطقه کلپهام در راه خانه ناپدید شد. دیروز (جمعه) پلیس اعلام کرد که جسد او در یک منطقه‌ جنگلی در نزدیکی شهر اشفورد کشف و شناسایی شد.

متهم امروز در حالی که یک ژاکت خاکستری رنگ به تن داشت با آثاری از جراحت روی سر در دادگاه حاضر شد. او فقط زمانی لب به سخن گشود تا با صدایی آرام نام، تاریخ تولد و آدرس محل سکونتش را تائید کند. متهم که صاحب دو فرزند است در طول قرائت اتهاماتش به زمین خیره بود.

بر اساس این گزارش، کوزنز سه سال پیش به نیروی پلیس انگلیس ملحق شد و ماموریت او محافظت از پارلمان و مراکز دیپلماتیک بوده است. گفته می‌شود که او در زمان ناپدید شدن مقتول در حین خدمت نبوده است.

کوزنز تاکنون دو بار به بیمارستان منتقل شده است. پلیس او را به خودزنی متهم کرده و می‌گوید به سرش آسیب می زند. او دیشب برای دومین شب متوالی به بیمارستان منتقل شد تا سرش را پانسمان کنند.

دادگاه بعدی او قرار است سه روز دیگر برگزار ‌شود.

این تحول جامعه انگلیس را شوکه و بهت‌زده کرده است. مدافعان حقوق زنان، پویشی را با عنوان «خیابان‌ها را دوباره از آن خود کنیم» به راه انداخته و قصد داشتند تا امروز در نزدیکی محلی که گفته می‌شود خانم اروارد ناپدید شده تجمع کنند.

با این حال پلیس به دلیل محدودیت‌های کرونایی با برگزاری این تجمع مخالفت کرد و قرار شد که معترضان به رسم یادبود مقابل منازل خود شمع روشن کنند.

در همین حال نهاد ناظر بر فعالیت پلیس انگلیس (آی‌اوپی‌سی) قرار است درباره نحوه پاسخ پلیس متروپلیتین به موضوع ناپدید شدن خانم اورارد تحقیق کند. پویش «خیابان‌ها را دوباره از آن خود کنیم» il برای شکایت از پلیس لندن مبلغ ۳۲۰ هزار پوند از کمک‌های مردمی، پول جمع آوری کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.