بجنورد- فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف سه تن و ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده در ۱۱ ماه و ۲۳ روز سال جاری خبر داد و گفت:این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.

کشف ۳ تن انواع مواد مخدر در خراسان شمالی؛دستگیری ۴ هزار سارق

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار علیرضا مظاهری عصر دیروز در جمع خبرنگاران گفت: از مقدار مواد مخدر کشف شده در این بازه زمانی ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی  بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۴ درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه تمرکز ما بر روی فروشندگان اصلی، باند ها و ... است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۱۶۷ طرح اجرا شده که ۵۴ طرح برون استانی بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۴ طرح سراسری در خصوص مبارزه با سرقت اجرا شده و ۱۴ باند سارقان حرفه ای نیز متلاشی شدند که در این زمینه ۴ هزار و ۸۰ نفر سارق دستگیر شده اند.

سردار مظاهری با بیان اینکه خوشبختانه در این بازه زمانی جرائم خشن نیزکاهش چشمگیری داشته و سرقت های مسلحانه، طلافروشی و بانک نیز صفر بوده است، افزود: با همکاری خوب مردم امنیت پایدار در سطح استان برقرار بوده و در حوزه سرقت های به عنف نیز با کاهش بسیار چشمگیری مواجه بودیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جعل و کلاهبرداری با افزایش ۳۲ درصدی مواجه هستیم، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۰ درصد پرونده های جعل و کلاهبرداری کشف و تعداد ۴۱۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده ۱۷۶ میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۳۳ فقره پرونده جرائم اقتصادی نیز کشف و ۳۹ نفر در این رابطه دستگیر شده اند که ارزش این تعداد پرونده کشف شده ۱۰۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.