۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 744053

امید عالیشاه در روزی که یحیی گل‌ محمدی بعد از مدت‌ها دست خود را درخط حمله بازتر می‌دید موفق شد دو گل ارزشمند مقابل مس‌نوین به ثمر برساند و یکی از عوامل اصلی صعود تیمش لقب بگیرد.

روی دو جام حساب کرده‌ایم

امید که ستاره تیمش دراین بازی بود براین باور است که سرخ‌ها می‌توانند درجام حذفی هم مدعی قهرمانی باشند.

در روزی که دیگر مهاجمان موقعیت‌ها را یکی بعد از دیگری از دست دادند موفق شدی دو بار برای تیمت گل بزنی. چه حسی داری؟

گل زدن برای پرسپولیس همیشه لذت بخش است. من تیمم را دوست دارم و همیشه سعی کردم بهترین نمایش‌ها را در پرسپولیس داشته باشم. سال‌هاست پیراهن سرخ را به تن می‌کنم و هرسال که از حضورم دراین باشگاه می‌گذرد علاقه‌ام به این پیراهن بیشتر می‌شود. درباره گلزنی مقابل مس هم باید بگویم کار خاصی نبود. به هرحال دیگر مهاجمان هم زحمت کشیدند و تلاش آن‌ها باعث شد تا من گل بزنم.

فکر می‌کردی با سر گل بزنی؟

کمتر پیش می‌آید که مهاجمی مثل من با سر گل بزند. معمولاً زمان‌هایی که حفره‌ای در خط دفاع حریفان ایجاد می‌شود فضا برای سرزدن ایجاد می‌شود. شاید هم مدافعان حریف توقع نداشتند من با سرگل بزنم و غافلگیر شدند.

به هرحال این اتفاق کمتر برای من رخ می‌دهد وازاینکه دو گل زدم خیلی خوشحالم.

با توجه به حضور ترابی و مغانلو حضورت درترکیب اصلی دشوار نمی‌شود؟

همیشه گفته‌ام چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه درخدمت پرسپولیس هستم. من صبرم زیاد است والان اگر می‌بینید دوباره در ترکیب جا افتادم به خاطر صبر زیادم است. از این به بعد هم هرتصمیمی مجموعه کادر فنی بگیرد می‌پذیرم. همیشه درخدمت پرسپولیس هستم و تلاش می‌کنم بهترین بازی‌ها را انجام دهم.

این فصل هم می‌شود پرسپولیس را در هر دوجام مدعی دانست؟

حتماً باید روی ما حساب کنید. ما هم جام لیگ برتر را می‌خواهیم و هم جام حذفی را. برای ما مهم است که دوباره هر دو جام را بگیریم. درلیگ شرایط خوبی داریم. البته بازی با نفت مسجد سلیمان که آخرین بازی ما قبل از سال ۱۴۰۰ است، اهمیت زیادی دارد. باید دراین بازی هم به برتری برسیم تا فاصله‌مان حفظ شود. در جام حذفی هم دنبال جام هستیم. این جام هم برای ما شیرین است. آقا یحیی دوست دارد مثل برانکو که دریک فصل دو جام گرفت، دوباره این کار را تکرار کند. چه بسا با دستیابی به سوپر جام بتوانیم تعداد جام هایی که بدست می‌آوریم را بیشتر کنیم.

در رده‌بندی اخیر هم بهترین تیم آسیا شدید.

این برای کل مجموعه یک افتخار بزرگ و ارزشمند است. باید مثل تیم اول آسیا درلیگ وجام حذفی ظاهر شویم. ما به همه نشان می‌دهیم جایگاهی که بدست آوردیم اتفاقی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.