وزیر امور اقتصادی و دارایی زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد.

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد/ خانوار چهارنفره چقدر سود می‌گیرد؟

به گزارش قدس آنلاین، پیش از این محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفته بود: واریز سود سهام عدالت افرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، به حساب آنها واریز می‌شود، سود سال ۹۸ سهام عدالت افرادی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند توسط شرکت سمات واریز می‌شود.

اما درباره زمان پرداخت این سود، مهدی سعادتی، رییس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: قرار بود سود سهام عدالت تا پایان سال واریز شود که به علت درگیری مجلس با بودجه، مقرر کردیم تا سه ماه ابتدایی سال آینده سود به حساب سهامداران عدالت واریز کنند.

سهام عدالت

وزیر امور اقتصادی و دارایی اما تکلیف دارندگان سهام عدالت را روشن کرد و موعد پرداخت سود سهم عدالت را اعلام نمود . وی در گفتگو با خبرگزاری فارس تاکید کرده است: تلاش می‌کنیم سود سهام عدالت را به طور کامل تا پنج‌شنبه واریز کنیم، گفت: از ۱۰ روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت‌ها بگیریم و قبل از عید پرداخت کنیم. سعی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان داشت:‌ رقم سود عدد خوبی است؛ مثلاً برای یک خانواده چهار نفره حدود ۸۰۰ هزار تومان واریز می شود. می‌خواهیم آن را کامل به افراد بدهیم. می‌توانیم الان نفری ۱۰۰ هزار تومان بدهیم اما تلاشمان این است که تا آخر همین هفته به طور کامل پرداخت شود.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.